🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11448.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کارزار مخالفت با طرح صیانت مجلس ۱ میلیونی شد

تعداد امضاهای ثبت شده پای کارزار اینترنتی مخالفت با طرح صیانت به بیش از یک میلیون نفر رسید. امضا کنندگان این کارزار خطاب به ریاست مجلس خواستار توقف کامل اجرا و تصویب این طرح شده‌اند. ...

تعداد امضاهای ثبت شده پای کارزار اینترنتی مخالفت با طرح صیانت به بیش از یک میلیون نفر رسید. امضا کنندگان این کارزار خطاب به ریاست مجلس خواستار توقف کامل اجرا و تصویب این طرح شده‌اند.

این کارزار اینترنتی که با عنوان «مخالفت با طرح‌های محدودکننده اینترنت بین‌المللی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی» از پانزدهم تیر ماه 1400 راه‌اندازی شده، در کمتر از دو ماه توانسته به یک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - میلیون امضا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - دست پیدا کند.

این در حالیست که مهلت پایان این کارزار تا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - پانزدهم مهر ماه تعیین شده و با توجه به روند فعلی، انتظار می‌رود که تعداد شرکت‌کنندگان در آن همچنان افزایش پیدا کند. فعالان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - فضای مجازی در متن نامه این کارزار از رئیس مجلس خواسته‌اند با توجه به اشکلات زیاد این طرح، جلوی تصویب آن گرفته شده تا به کسب‌وکارها آسیب وارد نشود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان

در بخش دیگری از نامه تأکید شده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - که در این شرایط اقتصادی، نباید مردم را از موهبت‌های فناوری‌های نوین محروم کرد و با اشاره به تجربیات مسدودسازی پلتفرم‌های گوناگون در دوران گذشته خواسته شده که که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - برای کسب و کارهای خرد و کلان و به طور کلی تمام مردم ایران مشکل جدیدی ایجاد نشود.

شایان ذکر است که کسب‌وکارهای آنلاین هم تا کنون در کنار مردم به مخالفت با این طرح پرداخته و ضمن شرکت در این کارزار دیگران را نیز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - به شرکت در آن تشویق کرده‌اند.

طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که به طرح صیانت مشهور شده، تا کنون با انتقادات گسترده‌ای مواجه بوده به طوری که بسیار از آحاد مردم، کسب و کارها، فعالان فضای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - مجازی، برخی دولتمردان و حتی برخی نمایندگان مجلس با آن مخالفت کرده‌اند.

اما با وجود این مخالفت‌ها، اکثریت نمایندگان مجلس هفته گذشته به اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - منجر به بررسی و اجرای آن به دور از صحن علنی مجلس می‌شود رأی مثبت دادند. با این اوصاف باید منتظر ماند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گرگان استان گلستان - و دید که آیا کارزار به راه افتاده در تصمیم مجلس تأثیری می‌گذارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone