🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11449.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ با بروزرسانی برنامه‌های تقویم، ایمیل و Snipping Tool منتشر شد

مایکروسافت در کانال Dev و بتا ویندوز اینسایدر جدیدترین پیش نمایش ویندوز ۱۱ را با بیلد ۲۲۰۰۰.۱۳۲ منتشر کرد که برخی باگ‌های گذشته را برطرف می‌کند. مایکروسافت همچنین شماری از نرم‌افزارهای داخلی ویندوز ۱۱ از ...

مایکروسافت در کانال Dev و بتا ویندوز اینسایدر جدیدترین پیش نمایش ویندوز ۱۱ را با بیلد ۲۲۰۰۰.۱۳۲ منتشر کرد که برخی باگ‌های گذشته را برطرف می‌کند. مایکروسافت همچنین شماری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - از نرم‌افزارهای داخلی ویندوز ۱۱ از جمله ایمیل، ماشین حساب، ابزار برش (Snipping Tool) و تقویم را بطور مستقل از بیلد بروزرسانی کرده است.

ویندوز ۱۱ ابزار جدیدی به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - نام Snipping Tool دارد که قابلیت‌های ابزار کلاسیک Snipping Tool و Snip & Sketch را با هم ادغام می‌کند. اصلی‌ترین میانبر برای تهیه اسکرین شات در ویندوز ۱۱ استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - از دکمه‌های ترکیبی Win + - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - Shift + S خواهد بود که فشار دادن آن‌ها باعث می‌شود منویی با چند گزینه برای انتخاب ناحیه موردنظر برای گرفتن اسکرین شات ظاهر شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان

نسخه جدید Snipping Tool پس از تهیه اسکرین شات ابزارهایی را برای ویرایش تصویر در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مایکروسافت بالاخره حالت تیره را هم به این نرم‌افزار اضافه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - کرده تا در صورت استفاده از این حالت در کل سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - هماهنگی بیشتر بین این نرم‌افزار و سایر بخش‌های رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - ایجاد شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان

اپلیکیشن ایمیل و تقویم هم تغییراتی داشته تا سبک جدید طراحی ویندوز ۱۱ را تقلید کنند. «دیو گروچوکی»، مدیر ارشد برنامه‌های ویندوز مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - می‌گوید: «ما گوشه‌های گرد و اصلاحات دیگری را در این برنامه‌ها اعمال کردیم تا کاری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - کنیم که این نرم‌افزارها شبیه بخشی از خود ویندوز ۱۱ به نظر برسند.»

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان

اپلیکیشن ماشین حساب ویندوز ۱۱ نیز بهینه‌سازی‌های کوچکی داشته و مایکروسافت آن را با زبان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - #C بازنویسی کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - است. این شرکت حالا به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - توسعه‌دهندگان اجازه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر زنجان استان زنجان - می‌دهد تا اصلاحات مدنظرشان را از طریق پلتفرم گیت‌هاب برای این برنامه پیشنهاد کنند.

آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۱ اکنون می‌توانند تماس‌های صوتی و ویدیویی را در مایکروسافت تیمز امتحان کنند. همچنین همان طور که از طریق اپلیکیشن معمولی تیمز می‌توانید صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید، این قابلیت برای ویندوز ۱۱ هم فعال شده است.

آپدیت ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲۰۰۰.۱۳۲ شامل تغییرات دیگری از جمله رفع باگی است که موجب کرش مکرر Explorer.exe می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طهورا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب خوب هستید؟ آیا دور و بر شهرک قدس زنجان کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در شهرک قدس شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone