🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11447.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا احتمالا به‌زودی اپل را مجبور به استفاده از USB-C در آیفون می‌کند

در حالی که اپل برای برخی مدل‌های آیپد به سراغ پورت USB-C بجای لایتنینگ رفته، هنوز چنین رویکردی را برای آیفون در پیش نگرفته که شاید در نهایت بخاطر قانون جدید اتحادیه اروپا مجبور به ...

در حالی که اپل برای برخی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - مدل‌های آیپد به سراغ پورت USB-C بجای لایتنینگ رفته، هنوز چنین رویکردی را برای آیفون در پیش نگرفته که شاید در نهایت بخاطر قانون جدید اتحادیه اروپا مجبور به انجام چنین کاری شود، قانونی که احتمالا ماه آینده میلادی از راه می‌رسد.

طبق گزارشی جدید، ماه آینده میلادی قانون جدید کمیسیون اروپا برای ایجاد یک پورت شارژ مشترک ارائه خواهد شد. این پورت مربوط به گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های مرتبط در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهد بود که انتظار می‌رود بیش از همه روی اپل تاثیر داشته باشد چرا که در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های اندرویدی محبوب به چنین پورتی مجهز شده‌اند.

کمیسیون اروپا در سال ۲۰۱۸ به دنبال انجام چنین کاری بود اما نتوانست آن را به یک قانون تبدیل کند. در آن زمان اپل هشدار داده بود که در صورت شکل‌گیری چنین قانونی، نوآوری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - در این صنعت از بین می‌رود و با توجه به اینکه کاربران مجبور به خرید کابل‌های جدید می‌شوند، ضایعات الکترونیکی افزایش می‌یابد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان

کمیسیون اروپا برای قانون مدنظرش به یک پژوهش مربوط به سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند که نشان می‌دهد نیمی از تمام کابل‌های شارژ فروخته شده برای گوشی‌های هوشمند کانکتور USB micro-B داشته‌اند و سهم کانکتور USB-C و لایتنینگ به ترتیب ۲۹ و ۲۱ درصد بوده. در این تحقیق به ۵ گزینه برای یک پورت شارژ مشترک اشاره شده است.

سال گذشته میلادی پارلمان اروپا به نفع چنین تغییری رای داد و علت چنین موضوعی را کاهش ضایعات الکترونیکی و راحتی کاربر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - عنوان کرد. حالا این شاخه از اتحادیه اروپا مشغول تهیه پیش نویس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - این قانون است که انتظار می‌رود ماه آینده میلادی ارائه شود.

در صورتی که پورت شارژ مشترک تبدیل به یک قانون در اتحادیه اروپا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - شود، تمام گوشی‌های هوشمند و وسایل مرتبط باید به این پورت مجهز شوند، بنابراین احتمالا آیفون ۱۴ با پورت USB-C از راه می‌رسد. چنین تغییری با توجه به حذف شارژر و هدفون از جعبه آیفون‌ها، می‌تواند به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - نفع کاربران تمام شود. البته کوپرتینویی‌ها ظاهرا می‌خواهند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - در آینده تمام پورت‌های آیفون را حذف کنند که در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پاوه استان کردستان - این صورت کاربران باید به سراغ فناوری‌های بی‌سیم بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone