🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31830.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

جاویدنیا از تشکیل پرونده قضایی برای وزیر ارتباطات خبر داد

«جواد جاویدنیا»، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کارگروه فیلترینگ، خبر از تشکیل پرونده قضایی برای «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم داد و همچنین احتمال انفصال وی از خدمت ...

«جواد جاویدنیا»، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کارگروه فیلترینگ، خبر از تشکیل پرونده قضایی برای «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم داد و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - همچنین احتمال انفصال وی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - خدمت را نیز مطرح کرد.

جاویدنیا در گفتگو با خبرگزاری مهر، علت این اتفاق را عدم توجه جهرمی به تذکرات متعدد در خصوص اجرای قوانین و مصوبات کارگروه فیلترینگ و همچنین شورای عالی فضای مجازی ذکر کرده است: «علیرغم اینکه اجرای قانون، دستورات قضایی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی بر هر مسئولی واجب و لازم است، اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - متأسفانه آقای وزیر به هیچ‌کدام از این تذکرات تمکین نکرده است.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران

او اکنون خبر می‌دهد که به دلیل حل نشدن اختلافات به شکل مسالمت‌آمیز، علیه وزیر ارتباطات در دادسرای کارکنان تهران طرح شکایت شده؛ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - شکایتی که هم از سوی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - مدعی‌العموم و هم از سوی ۲ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - هزار نفر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - از مردم اهواز بوده است:

«مردم اهواز از وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور شکایت کردند، این شکایت هم به دلیل این است که تعدادی از جوانان جذب گروه‌های تکفیری شده و درنهایت حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح رخ داده و عزیزانشان شهید شدند. البته مردم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - اهواز هم از وزیر ارتباطات و هم مدیران اینستاگرام و تلگرام طرح شکایت کردند. پرونده وزیر ارتباطات در دادستانی تهران است و منتظر هستیم تا روند قضایی خود را طی کند.»

به گفته جاویدنیا، وزیر ارتباطات دو عنوان شکایت دارد. عنوان اول مربوط به عدم اجرای قوانین و مقررات دولتی و عنوان دوم، «بسترسازی برای جاسوسی رایانه‌ای دشمنان از اطلاعات کلان مردم (بیگ‌دیتا)» است: «طبق قانون جرائم رایانه‌ای در دسترس قرار دادن این‌گونه داده‌ها سری برای بیگانگان جاسوسی رایانه‌ای محسوب می‌شود. بیگانگان می‌توانند با تحلیل دیتا و جاسوسی نقطه‌به‌نقطه‌ای که از شهروندان کشور ایجاد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که برای به‌کارگیری در اغتشاشات از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - این اطلاعات به دست می‌آوردند نظم و امنیت کشور را به هم بزنند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - و این موارد مصداق دقیق جاسوسی رایانه‌ای است.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران

آنطور که دبیر کارگروه فیلترینگ می‌گوید، در صورت محکومیت آذری جهرمی در دادگاه، وزیر ارتباطات احتمالاً حکم انفصال از خدمات دولتی می‌گیرد و از تمامی سمت‌های دولتی محروم خواهد شد. او - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - همچنین با ذکر این مسئله که به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - تازگی افشا شده است که تلگرام اطلاعات کاربران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - ایرانی را در اختیار عربستان و منافقان قرار داده، گفت: «مسئولین فضای مجازی کشور در ایجاد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - شبکه ملی اطلاعات و ایجاد فضایی امن برای فعالیت مجازی ایرانیان کوتاهی کردند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - و این مسئولان باید مورد مواخذه و مجازات قرار بگیرند.»

جاویدنیا این مسائل را در حالی مطرح می‌کند که صبح امروز نیز حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری»، واکنش تندی نسبت به سطح بالای جرائم در فضای مجازی کشور داشت و گفته بود:

«امروز فضای مجازی بستر ننگ‌آوری برای تحقق جرائم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - اخلاقی و مالی شده است. مردم گرفتار هستند، چه کسی مسئول است؟ خطاب من به شخص وزیر ارتباطات است و باید ایشان جوابگو باشد که برای پاک‌سازی فضای مجازی همکاری نکرده‌اند و مصوبات را اجرا نمی‌کنند. بازی کردن با الفاظ هیچ‌گاه کارگزار نخواهد شد. ما تلاش می‌کنیم اما جور دیگری عمل کرده و در مقابل فرمایش و دستور اکید رهبری مقابله - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone