🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36517.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گزارش: توسعه دومین موبایل کمپانی اسنشال کنسل شده است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی اسنشال تمام برنامه هایش برای توسعه دومین اسمارت فون خود را کنسل کرده و احتمال فروش کمپانی نیز وجود دارد. در حال حاضر جزییات زیادی در این باره در ...

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی اسنشال تمام برنامه هایش برای توسعه دومین اسمارت فون خود را کنسل کرده و احتمال فروش کمپانی نیز وجود دارد. در حال حاضر جزییات زیادی در این باره در دست نیست و صحبت های مربوط به فروش کمپانی چندان محتمل به نظر نمی رسند؛ ضمناً بلومبرگ هم می گوید که اسنشال هنوز برنامه هایی برای محصولات آتی خود دارد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

در مورد فروش کمپانی هنوز تصمیمی قاطع اتخاذ نشده، اما اسنشال امیدوار است که در صورت نیاز قادر به فروش تمام متعلقات خود باشد؛ متعلقاتی که پتنت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ها، سخت افزارها و پروژه های آتی را شامل می شود. این کمپانی حتی برای انتقال کارمندان به هر شرکتی که آن را خریداری کند برنامه ریزی کرده و به شکل فعالانه مشغول ارائه پیشنهاد فروش خود به سایر فعالان این حوزه است.

اسنشال در بیانیه اخیر خود، کنسل شدن روند توسعه موبایل بعدی را به شکل غیرمستقیم تایید - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده:

ما همیشه محصولات مختلفی را به صورت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - همزمان توسعه می دهیم و از کنسل کردن برخی از آنها به خاطر محصول دیگری که فکر می کنیم موفق تر خواهد بود استقبال می کنیم. ما تمام تلاش خود را روی محصولات آتی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - و انقلابی متمرکز کرده ایم که محصولات خانگی و موبایل را شامل می شود.

در این بین، اندی روبین، موسس اسنشال و خالق اندروید نیز در ایمیلی به کارمندان خود گفته است: «هیچکس (از جمله من در حال حاضر) نمی داند که بهترین اتفاق برای کمپانی چیست». به گفته روبین، اسنشال هم اکنون «در حال همکاری با بانکداران برای دریافت سرمایه» است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone