🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36516.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Steam Link برای آیفون منتشر نخواهد شد [به‌روزرسانی]

اگر از کاربران استیم هستید و از آیفون استفاده می‌کنید، خبر بدی برایتان داریم. به نظر می‌رسد که اپل با انتشار اپلیکیشن Steam Link برای آی او اس مخالفت کرده است. با این اوصاف استیم ...

اگر از کاربران استیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - هستید و از آیفون استفاده می‌کنید، خبر بدی برایتان داریم. به نظر می‌رسد که اپل با انتشار اپلیکیشن Steam Link برای آی او اس مخالفت کرده است. با این اوصاف استیم برای همیشه در انحصار کاربران دیوایس‌های اندرویدی باقی خواهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماند.

استیم لینک اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی کردن‌تان روی پی سی و مک را مستقیما روی موبایل استریم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنید. هفته گذشته بود که نسخه بتای این اپ در گوگل‌پلی منتشر شد و همان موقع اعلام گشت که به زودی نسخه آی او اس آن نیز از راه می‌رسد.

ولی متأسفانه علیرغم تأیید اولیه اپل، به نظر می‌رسد که شرکت کوپرتینویی حالا از تصمیم خود بازگشته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - است. مقامات والو با انتشار بیانیه‌ای تلاش کرده‌اند که علت این موضوع را به مخاطبین خود توضیح بدهند:

«روز دوشنبه هفتم ماه می، اپل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - مجوز انتشار اپلیکیشن استیم لینک را صادر کرد. در روز چهارشنبه نهم می، والو خبر انتشار اپلیکیشن را منتشر نمود. اما فردای همان روز اپل با اشاره به تعارض‌هایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - که در خط مشی اپلیکیشن با سیاست‌هایش وجود داشت این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - مجوز را فسخ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرد و اعلام کرد که کارمندانش در بررسی‌های اولیه متوجه این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعارضات نشده بودند. تیم والو به اپل درخواست بررسی مجدد داد و اعلام کرد که استیم لینک هم مثل بسیاری از اپلیکیشن‌های کنترل از راه دور دسکتاپ موجود در اپ استور است و تفاوتی با آن‌ها ندارد. اما در نهایت درخواست والو رد شد و باعث شد که جلوی انتشار استیم لینک برای آی او - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - اس گرفته شود. تیم ما ساعات زیادی را صرف این پروژه و گرفتن مجوز انتشار آن کرد و مشخصا بابت این اتفاق بسیار مأیوس هستیم. اما امیدواریم که اپل در آینده در تصمیم خود تجدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - نظر کند.»

شکی نیست که این تصمیم اپل، تصمیم بسیار عجیبی بوده چرا که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - در حال حاضر اپلیکیشن‌های مشابهی در اپ‌استور هستند که دقیقا همین کار استیم لینک را انجام می‌دهند. هنوز جزئیات زیادی در مورد «ناسازگاری‌های سیاست‌ها» که اپل به آن اشاره کرده در دسترس نیست، ولی بسیار بعید می‌دانیم که در آینده هم علت دقیق این اتفاق را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - متوجه شویم.

به‌روزرسانی: به گزارش انگجت ظاهرا فیل شیلر، نایب رییس ارشد اپل طی ایمیلی به کاربران استیم به آنان وعده داده که همراه با والو مشغول توسعه اپلیکیشنی هستند که با قوانین اپ استور مغایرت نداشته باشد. اگر چه این موضوع به معنای این نیست که اپلیکیشن صد در صد برای iOS منتشر می‌شود، اما روزنه امیدی برای طرفداران استیم به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبهار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب احیانا تعمیرچی آیا روستای پیرسقا صایین قلعه کار انجام میده
پاسخ: بله در روستای پیرسقا شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone