🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36519.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ایده هایی نوآورانه برای خرید با عینک واقعیت افزوده

هفته‌‌ی گذشته شرکت PayPal، پتنت قدیمی خود درباره‌ی عینک‌ واقعیت افزوده مخصوص خرید را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت و با ایجاد تغییراتی در آن، ایده‌ای تازه بیان نمود. این پتنت به تجربه‌ی خرید با استفاده ...

هفته‌‌ی گذشته شرکت PayPal، پتنت قدیمی خود درباره‌ی عینک‌ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - واقعیت افزوده مخصوص خرید را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت و با ایجاد تغییراتی در آن، ایده‌ای تازه بیان نمود. این پتنت به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تجربه‌ی خرید با استفاده از واقعیت افزوده اختصاص داشت و بر اساس آن خریدار می‌توانست با نگاه کردن مستقیم به محصولات دلخواه خود، قیمت و اطلاعات دیگری از آن را جلوی چشمانش مشاهده کند.

در حالی که اپل نیز قصد دارد از این قابلیت در عینک‌ واقعیت افزوده‌ خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهره ببرد، کمپانی یاد شده (که از شرکت‌های معروفی است - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که در حوزه‌ی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خرید آنلاین فعالیت می‌کند) هم به زودی می‌تواند از ویژگی یاد شده در عینک‌ واقعیت افزوده مخصوص خرید خود استفاده کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این پتنت و ایده‌هایی به منظور تهیه‌ی نرم‌ افزاری برای حک کردن مشخصات به صورت دیجیتال روی محصولات فیزیکی، ابتدا در سال ۲۰۱۶ منتشر شد اما در این هفته دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و ایده‌های جدیدی درباره آن مطرح شد.

طبق این ایده‌های جدید، یک خریدار می‌تواند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با تمرکز کردن روی یک آیتم به خصوص، مشخصاتی نظیر قیمت، گزینه‌های خرید و شرایط باز پس‌‌گیری را بالای محصول مشاهده کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

خریداران با استفاده از عینک‌های قادر خواهند بود بعدتر نیز به خرید آنلاین محصولاتش بپردازند چرا که مشخصات مرتبط به آنها نیز در سیستم ثبت شده است.

با این حال کمپانی یاد شده با اینکه پتنت قبلی خود را تازه نموده اما هنوز به طور رسمی فعالیت در این زمینه را تایید نکرده است.

عینک‌های واقعیت افزوده قادرند گزینه‌ی دیگری برای پرداخت‌های دیجیتال به حساب آیند و به همین دلیل است که شرکت PayPal که سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کند، دوباره به سراغ آنها رفته است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

«Ramsey El-Assal» - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک تحلیلگر حوزه‌ی فینتک‌ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - معتقد است که بعید است که کمپانی PayPal - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خیلی زود سراغ این روش برود اما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مطمئناً این گزینه را حفظ کرده و در مورد آن تحقیق خواهد کرد تا بتواند در زمانی مناسب از آن بهره ببرد.

این سیستم خرید آنلاین به خصوص که «ببین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و بخر» لقب گرفته و بر پایه‌ی واقعیت افزوده بنا شده است، بدون ایراد هم نیست. از این مشکلات می‌توان به نگرانی‌های امنیتی و باگ‌های خطرناک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اشاره نمود. به همین دلیل است که PayPal هنوز در حال بررسی و تحقیق در مورد آن بوده تا سیستمی بدون نقص را روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone