🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36512.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اوبر و تاسیس یک لابراتوار ۲۳ میلیون دلاری در پاریس برای توسعه تاکسی های پرنده

گرچه اوبر هنوز با طبعات ناخوشایند تصادف مرگبار یکی از اتوموبیل های خودرانش در آریزونا دست به گریبان است، اما برنامه بزرگ این کمپانی برای راه اندازی شبکه تاکسی های پرنده با سرعت در حال ...

گرچه اوبر هنوز با طبعات ناخوشایند تصادف مرگبار یکی از اتوموبیل های خودرانش در آریزونا دست به گریبان است، اما برنامه بزرگ این کمپانی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - برای راه اندازی شبکه تاکسی های پرنده با سرعت در حال پیشرفت است. در همین راستا نیز قرار است به زودی با سرمایه گذاری ۲۳ میلیون دلاری یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در شهر پاریس افتتاح شود.

طبق برنامه در حدود سال ۲۰۲۰ در همین مقر نخستین سرویس تاکسی های پرنده اوبر در خارج از خاک آمریکا با نام «Uber Elevate» آغاز به کار خواهد کرد. بدین ترتیب پاریس در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - کنار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - دالاس و لوس آنجلس نخستین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - شهرهایی خواهند بود که پرنده های برقی اوبر در آنها رفت و آمد خواهند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد.

وقتی مرکز اوبر در پاییز امسال افتتاح شود تنها قرار نیست که روی راه اندازی سرویس تاکسی های پرنده کار کند. بلکه قرار است در آنجا روی فناوری های جدید هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تولید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - پرنده های الکتریکی هوشمند کار کنند. ضمن این که برای تحقق یک شبکه کارآمد از پهپادهای سرنشین دار می بایست که زیرساخت های لازم برای مدیریت و هدایت هوشمند ترافیک هوایی نیز پیش بینی شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران

بر کسی پوشیده نیست که اوبر در دستیابی به این هدف بلندپروازانه به هیچ وجه تنها نیست. رقبای بسیار قدرتمند و مصممی در نقاط مختلف دنیا در حال کار روی پروژه هایی مشابه هستند و برخی از آنها نیز به موفقیت های قابل توجهی دست یافته اند.

به عنوان نمونه کمپانی پهپاد ساز Ehang - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - در چین همین حالا مشغول تست پهپادهای سرنشین دار خودران خود در نقاط مختلف این کشور است. گروهی از مدیران سابق گوگل نیز با تاسیس کمپانی Kitty Hawk در نیوزیلند طرح های مشابهی را پیش می برند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران

نکته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - جالب اینجاست که اوبر قصد ندارد درآینده هدایت تاکسی های پرنده خود را به طور مطلق به هوش مصنوعی بسپارد، این در حالی است که سایر رقبا در مسیر مورد اشاره قدم برمی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - دارند. به بیان دیگر، هدف اوبر از توسعه هوش مصنوعی کمک رسانی هرچه بیشتر به خلبان های آینده پهپادهای مسافربر خواهد بود. به نحوی که کنترل بخش عمده پارامترها بر عهده رایانه باشد و خلبان تنها روی نگه داشتن هواپیما در مسیر درست متمرکز بماند.

بدین ترتیب برای این که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - فردی بتواند هدایت یکی از این پرنده ها را بر عهده بگیرد نیاز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قائمشهر استان مازندران - نخواهد داشت تا ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ ساعت آموزش و تمرین را پشت سر بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone