🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36525.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تولید انبوه پردازنده های مبتنی بر معماری 10 نانومتری Cannon Lake اینتل به تعویق افتاد

اینتل در دی ماه سال 95 از معماری جدید پردازنده های 10 نانومتری خود به نام «Cannon Lake» رونمایی کرد و ابتدا قرار بود پردازنده های مبتنی بر آن در چند ماه بعد به بازار عرضه ...

اینتل در دی ماه سال 95 از معماری جدید پردازنده های 10 نانومتری خود به نام «Cannon Lake» رونمایی کرد و ابتدا قرار بود پردازنده های مبتنی بر آن در چند ماه بعد به بازار عرضه شوند. اکنون این کمپانی از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تأخیر مجدد برای عرضه این پردازنده های نسل آتی خبر داده است.

پردازنده های مبتنی بر فناوری Cannon Lake اینتل قرار است به لطف معماری 10 نانومتری امکان تولید چیپ های کوچکتر و سریعتر را فراهم آورند.

اینتل اعلام کرده که تولید انبوه این پردازنده ها را در سال 2019 آغاز خواهد کرد، در حالی که پیش از این قرار بود تا انتهای سال 2018 تولید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آغاز گردد.

سال گذشته هنگامی که اینتل نسل هشتم پردازنده های سری Core خود را معرفی کرد، تصمیم گرفت سیاست های پیشین خود را تغییر دهد و پردازنده های مبتنی بر چندین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - معماری مختلف را در هر سری از محصولات خود عرضه نماید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان

به این ترتیب نسخه های جدیدی از پردازنده های نسل هفتم با نام معماری 14 نانومتری پلاس (+14nm) و با کد «Kaby Lake R» به عنوان نسل هشتم معرفی شدند و پس از آن نیز اینتل پردازنده های «Coffee Lake» را بر مبنای فناوری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ++14nm (و باز هم تحت عنوان نسل 8) معرفی کرد. در نهایت قول عرضه سری Cannon Lake داده شد.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - گفته های «برایان کرانیچ»، مدیر عامل اینتل، اکنون چیپ های تولید شده بر اساس فناوری 10 نانو متری در تعداد محدود روانه بازار شده، ولی بهبود شرایط تولید این چیپ ها کند تر از پیش بینی ها پیش می رود.

به نظر می رسد بخشی از دلیل تأخیر، به شکسته شدن قانون مور مرتبط است. بر اساس این قانون (یا بهتر است بگوییم قاعده ای تقریباً قابل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اعتماد) پردازنده هایی که هر سال به بازار می آیند، تعداد ترانزیستورهایشان دو برابر نمونه های دو سال پیش است.

با این حال در سال های اخیر کوچکتر کردن ترانزیستورها بیش از پیش مشکل شده و همگام شدن با قانون مور برای شرکت هایی از جمله اینتل بسیار چالش برانگیز شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

 

تماشا کنید: پلان؛ آشنایی با حفره های امنیتی اسپکتر و ملتداون در پردازنده ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داژو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر آیا شما منطقه نور آباد گنبد کاووس اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در نور آباد شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone