🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22576.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

۳۱۹ فروشگاه اینترنتی و ۵۵۰۰ واحد صنفی در پویش «از خانه بخریم» شرکت کردند

رییس مرکز تجارت الکترونیکی از فعالیت موفق آمیز ۳۱۹ فروشگاه در جشنواره فروش اینترنتی «پویش از خانه بخریم» در کنار بیش از ۵۵۰۰ واحد صنفی آفلاین خبر داد. «علی رهبری» در نشست خبری این پویش که به ...

رییس مرکز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - تجارت الکترونیکی از فعالیت موفق آمیز ۳۱۹ فروشگاه در جشنواره فروش اینترنتی «پویش از خانه بخریم» در کنار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - بیش از ۵۵۰۰ واحد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - صنفی آفلاین خبر داد.

«علی رهبری» در نشست خبری این پویش که به صورت آنلاین و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - با حضور جمعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - از خبرنگاران، و البته با قطع و وصل مکرر این ارتباط برگزار شد، اعلام کرد که بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه اینترنتی متقاضی حضور در این رویداد بوده‌اند و در نهایت پس از غربالگری‌های لازم، تعداد ۳۱۹ مورد به پویش پیوسته‌اند و با ضوابط این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - پویش همراه بوده‌اند و خدمات ویژه‌ای نیز دریافت کرده‌اند.

این جشنواره شامل سه رکن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - خریداران اینترنتی (مردم)، فروشگاه‌های اینترنتی (بستر فروش اینترنتی) و فروشگاه‌های آفلاین (واحدهای صنفی) بوده که در دوران کرونا با کاهش جدی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - فروش مواجه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - شده و در ریسک ورشکستگی قرار گرفته‌اند. نتایج جشنواره دوره اول یعنی در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۹ اسفند نشان می‌دهد حدود ۲۰۸ هزار بازدید از سایت جشنواره انجام شد.

به گفته رهبری بیش از ۵۵۰۰ واحد صنفی آفلاین از طریق این جشنواره به فروشگاه‌های آنلاین وصل شده‌اند و ۳۰۰ واحد صنفی نیز خودشان به صورت بستر آنلاین فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - رهبری تاکید کرد واحدهای صنفی آفلاین که به طور عموم مخاطب این جشنواره بودند و به خصوص کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی و آجیل و خشکبار که بیشترین آسیب را در کرونا دیده‌اند، به طور ویژه در طرح مشارکت داشتند.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره برگزاری جشنواره دور دوم گفت: «عملیات اجرایی این جشنواره به بخش خصوصی یعنی اتاق اصناف واگذار شده است. از سوی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - دیگر پایش و ارزیابی عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی در ارائه خدمات به واحدهای صنفی آفلاین توسط دولت انجام می‎شود.»

به گفته رهبری، مشوق بلند مدت برای فروش اینترنتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - اصناف در نظر گرفته شده است: « اولین مشوق کاهش میزان مالیات بر ارزش افزوده و دومین مشوق تحریک عرضه در فضای مجازی است.» او همچنین تاکید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - دارد که در این جشنواره از کسب‌وکارهایی که پروانه‌ کسب و کار داشتند دعوت بعمل آورده و سعی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - شده که نظارت مضاعفی روی روند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - فروش اینترنتی محصولات صورت بگیرد.

گفتنیست در زمان برگزاری جشنواره بهاره مجازی فروش کسب و کارهای پیش‌روی اینترنتی بین 100 تا 200 درصد افزایش یافته است. همچنین در این جشنواره از سوی دولت اینترنت رایگان در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی اختصاص پیدا کرده بود و هزینه اینترنت افرادی که به این فروشگاه‌ها مراجعه می‌کردند صفر بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمدل نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی پاکشوما PWF 1564 AJ شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone