🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22574.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ باز هم سیستم کاربران را از کار می‌اندازد

کمپانی مایکروسافت همواره با نیت خیر آپدیت‌های ویندوز ۱۰ را منتشر می‌کند. با این حال تقریبا از هر ۱۰ آپدیتی که این کمپانی به دست کاربران رسانده، ۸ مورد آن مشکلات ریز و درشت ایجاد ...

کمپانی مایکروسافت همواره با نیت خیر آپدیت‌های ویندوز ۱۰ را منتشر می‌کند. با این حال تقریبا از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - هر ۱۰ آپدیتی که این کمپانی به دست کاربران رسانده، ۸ مورد آن مشکلات ریز و درشت ایجاد کرده است. آپدیت جدید این کمپانی نیز در دسته همان ۸ مورد قرار می‌گیرد. در ادامه با هم باگ‌های آپدیت KB4541335 را بیشتر بررسی می‌کنیم.

آپدیت ویندوز ۱۰ با کد KB4541335، یک آپدیت انتخابی است؛ یعنی کاربران می‌توانند آن را نصب نکنند که البته اکیدا پیشنهاد می‌شود همین کار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - را بکنید. از پایه‌ترین مشکلی که این آپدیت ارائه می‌کند، شروع خواهیم کرد؛ کاهش قدرت دستگاه. کاربرانی که آپدیت KB4541335 را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند، از کاهش شدید توان پردازشی دستگاه خود خبر می‌دهند.

بر اساس شکوه‌هایی که این دسته از کاربران در فروم‌های مایکروسافت نوشته‌اند، بروزرسانی فوق باعث شده تا باز شدن یک پنجره ساده در ویندوز ۱۰ به امری طاقت‌فرسا تبدیل شود. همچنین برخی دیگر از کاهش سرعت مرورگرهای خود خبر می‌دهند و چون از سرعت اینترنت مطمئن هستند، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - مشکل را از آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می‌دانند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان

مشکل دیگر که با این بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - گریبان کاربران را گرفته، ناتوانی آن‌ها در بوت ویندوز است. این دسته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - از کاربران پس از نصب آپدیت KB4541335 و راه‌اندازی مجدد، دیگر نمی‌توانند وارد سیستم‌عامل شوند و کار برایشان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - در همان مراحل ابتدایی تمام خواهد شد. در این بین هستند افرادی که نه با مشکلات بوت مواجه شده‌اند و نه کارایی دستگاه آن‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - به مشکل برخورده است.

این دست از کاربران پس از نصب جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰، به صورت عادی با سیستم خود کار می‌کند تا ناگهان با صفحه منحوس آبی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - که بین علاقه‌مندان (؟) بیشتر با نام «صفحه آبی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - مرگ» شناخته می‌شود، روبرو خواهند شد. دسته سوم شاید بیشترین ضرر را از این آپدیت ببیند، زیرا تصور کنید مشغول کار روی پروژه خود هستید که ناگهان همه چیز از دست خواهد رفت.

با این تفاسیر بهترین کار این است که آپدیت فوق را نصب نکنید یا اگر نصب کردید، هر چند دقیقه یکبار پروژه‌‌های خود را ذخیره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - کنید تا در صورتی که با صفحه آبی مواجه شدید، ضرر زیادی نبینید. مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - هنوز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر فریمان استان خراسان - مشکلات فوق را تایید نکرده و به همین دلیل انتظار نمی‌رود به زودی این مشکلات برطرف شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زانیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
احیانا ولیعصر فریمان اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در ولیعصر شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone