🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22578.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ونتیلاتور با استفاده از قطعات تسلا مدل ۳ [تماشا کنید]

کمپانی تسلا یکی از چند خودروساز آمریکایی است که به دستور دونالد ترامپ در حال ساخت ونتیلاتور برای کمک به بیماران درگیر ویروس کرونا هستند. این کمپانی اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن مراحل ...

کمپانی تسلا یکی از چند خودروساز آمریکایی است که به دستور دونالد ترامپ در حال ساخت ونتیلاتور برای کمک به بیماران درگیر ویروس کرونا هستند. این کمپانی اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن مراحل ساخت ونتیلاتور‌ها توسط یکی از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - مهندسان این شرکت توضیح داده می‌شود.

همانند فورد و جنرال موتورز، کمپانی تسلا نیز از قطعات خودروهای خود برای تولید دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کند. یکی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - از دلایلی که خودروسازان برای ساخت ونتیلاتور بسیج شده‌اند، داشتن قطعات زیاد در ابعاد بالا هستند، زیرا در صورتی که یک قطعه در خط تولید وجود نداشته باشد، کل خط مونتاژ یک خودرو با مشکل مواجه می‌شود.

برای مثال کمپانی تسلا از سیستم اینفوتینمنت مدل ۳ برای تامین نیروی مورد نیاز ونتیلاتور‌های خود استفاده می‌کند. به کمک این سیستم، تسلا توانسته جریان هوای داخل دستگاه تنفس مصنوعی را کنترل کند. همچنین تانک سوسپانسیون هوا نیز به عنوان محفظه اختلاط اکسیژن به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - کار گرفته شده است. از دیگر قطعات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - مدل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - ۳ که در ساخت ونتیلاتور تسلا استفاده شده، می‌توان به تاچ اسکرین بزرگ آن به منظور کنترلر اشاره کرد.

کمپانی تسلا یکی از چندین کمپانی آمریکایی است که از دولت درخواست کمک برای ساخت ونتیلاتور یا اهدای قطعات کرده است. برای مثال کمپانی فورد با همکاری جنرال الکتریک در حال ساخت این دستگاه‌هاست و از قطعات خود برای تولید ماسک، محافظ‌های صورت و دستگاه‌های تهویه استفاده می‌کند. کمپانی جنرال الکتریک عنوان کرده که به کمک یک کارخانه خودروسازی در ایندیانا، قصد دارد روزانه ۵۰ هزار ماسک و تعداد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - زیادی ونتیلاتور تولید کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران

ایلان ماسک نیز اخیرا اعلام کرده است که کارخانه نیویورک تسلا به زودی برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - ساخت ونتیلاتورها بازگشایی می‌شود. احتمال می‌رود ونتیلاتور‌های نمایش داده شده در این ویدیو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز در کارخانه واقع در همین ایالت ساخته شده باشد. در هر صورت به نظر می‌رسد کمپانی‌های خودروسازی آمریکایی قصد دارند هرطور که شده کمبود ونتیلاتور‌های موجود در این کشور را جبران کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone