🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22573.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند شیائومی هایلو سولار با شارژدهی 30 روزه معرفی شد

شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمند خود، هایلو سولار رونمایی کرد. این دستگاه که به هدف خود در سرمایه‌گذاری جمعی دست پیدا کرده، از تاریخ 29 اردیبهشت با قیمت 21 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ...

شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمند خود، هایلو سولار رونمایی کرد. این دستگاه که به هدف خود در سرمایه‌گذاری جمعی دست پیدا کرده، از تاریخ 29 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - اردیبهشت با قیمت 21 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

در حالی در نام این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - ساعت هوشمند از کلمه سولار استفاده شده، فاقد سلول‌های خورشیدی است. این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - ساعت برای تامین انرژی خود از یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - استفاده می‌کند که تا 30 روز کاربر را همراهی می‌کند. در صورتی که خواهان استفاده از ردیاب ضربان قلب برای مدت 24 ساعت باشید، شارژدهی آن به 15 روز کاهش پیدا می‌کند.

هایلو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - سولار با قیمت 21 دلار یا 20 یورو به فروش می‌رسد. در حالی که اکثر دستبندهای هوشمند با این قیمت به فروش می‌رسند، محصول جدید شیائومی قابلیت‌های بیشتری در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.28 اینچی LCD با رزولوشن 240 در 240 پیکسل مجهز شده. اندازه این دستگاه برابر با 45.3 میلی‌متر بوده و بند سیلیکونی 22 میلی‌متری دارد. شیائومی برای ساخت بدنه از فلز استفاده کرده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران

این ساعت هوشمند موفق به کسب تاییدیه IP68 شده که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. شیائومی برای آن ردیاب ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - و چندین حالت ورزشی درنظر گرفته، البته این دستگاه قادر به ردیابی شنا نیست. این ساعت همچنین می‌تواند کیفیت خواب کاربر را ردیابی کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - و با تمرینات تنفسی به او کمک کند.

هایلو سولار (LS5) توسط بلوتوث 5.0 به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود و می‌توان مانند یک ساعت هوشمند استاندارد از آن استفاده کرد. توسط آن می‌توانید به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی و همچنین پخش آهنگ را کنترل کنید. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - برای همگام‌سازی این ساعت با گوشی خود باید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران - از اپلیکیشن Haylou Fit استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آمل استان مازندران

هایلو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به اکوسیستم شیائومی پیوست. این برند روی تجهیزات صوتی تمرکز دارد، البته سال گذشته میلادی اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone