🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31906.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویژه برنامه ویدیویی دیجیاتو برای MWC 2019: وضعیت 5G در ایران و جهان

کنگره جهانی موبایل در بارسلون همچنان در حال برگزاری است اما چند سالی است که دنیای «موبایل» دیگر به تنها محور اصلی این رویداد عظیم نیست. امسال بحث نسل پنجم شبکه موبایل داغ‌تر از همیشه ...

کنگره جهانی موبایل در بارسلون همچنان در حال برگزاری است اما چند سالی است که دنیای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - «موبایل» دیگر به تنها محور اصلی این رویداد عظیم نیست. امسال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - بحث نسل پنجم شبکه موبایل داغ‌تر از همیشه در بارسلون مطرح بود؛ از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات مخابراتی گرفته تا اپراتورهای موبایل در بسیاری از کشورها تلاش می‌کنند تا در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ فناوری 5G را به دست کاربران برسانند.

اما در میان این هیاهوی رسانه‌ای برای 5G ما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - در ایران چه وضعیتی داریم؟ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - در دومین قسمت از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - ویژه برنامه دیجیاتو برای MWC 2019، به تشریح این فناوری می‌پردازیم و از کاربردهایش می‌گوییم. سپس به سراغ «مرتضی طاهری بخش»، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول می‌رویم تا او توضیح دهد که این اپراتور، چه اقداماتی را در زمینه ارائه نسل پنجم شبکه موبایل انجام داده و چه زمان این تکنولوژی را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

در بخش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر اما این «حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که در مصاحبه با دیجیاتو، وضعیت فعلی کشور برای رفتن به سوی 5G را تشریح می‌کند. از او در خصوص تحریم‌ها و احتمال عقب افتادن از جهان در ارائه این فناوری، وضعیت باندهای فرکانسی و رگولیشن برای نسل پنجم شبکه موبایل می‌پرسیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone