🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33116.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل و قیمت نوکیا X7 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

گزارش شده که تلفن هوشمند جدید شرکت HMD Global یعنی نوکیا X7 قرار است فردا یا ۱۹ مهر ماه معرفی گردد. با این وجود به تازگی رند‌رها، مشخصات کامل، تاریخ عرضه و قیمت نوکیا X7 پیش ...

گزارش شده که تلفن هوشمند جدید شرکت HMD Global یعنی نوکیا X7 قرار است فردا یا ۱۹ مهر ماه معرفی گردد. با این وجود به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - تازگی رند‌رها، مشخصات کامل، تاریخ عرضه و قیمت نوکیا X7 پیش از رونمایی رسمی لو رفته که نشان می‌دهد این موبایل می‌تواند برگ برنده‌ی برند نوکیا در بازارهای مختلف محسوب شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان

پیشتر رندر‌هایی از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - می داد در بالای نمایشگر موبایل مذکور یک بریدگی تعبیه خواهد شد.  حال جزئیات جدید، شایعات قبلی را تایید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - می‌کند.

علاوه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - بر این گزارش شده که نوکیا X7 که با نام نوکیا 7.1 نیز شناخته می‌شود موفق شده تاییده‌ی های لازم از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت نماید. این مسئله نشان می‌دهد که به احتمال قوی HMD Global قصد دارد موبایل یاد شده را به بازار‌های آمریکا و کانادا نیز بفرستد.

طبق مشخصات لو رفته پیش از رونمایی رسمی، نوکیا X7 از یک صفحه نمایش ال سی دی ۵.۸۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ پیکسل عرضه بهره می‌برد که در قسمت بالای آن یک بریدگی تعبیه شده است.

علاوه بر این گفته شده این موبایل در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - که هردوی آنها از یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده خواهند کرد. تنها تفاوت این دو مدل با یکدیگر میزان حافظه‌ی تعبیه شده در آنهاست؛ بدین صورت که نسخه‌ای به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در حالی که مدل دیگر از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان
نوکیا 7 پلاس

در بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای مشکی این موبایل دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - گرفته است. حاشیه‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - ۸ میلیمتری آلومینیومی این موبایل نیز ظاهری خاص به آن بخشیده است.

نوکیا X7 یا ۷.۱ قرار است ۳۰ مهر روانه بازار اروپا شود و ارزانترین نسخه‌ی آن  ۳۴۹ یورو قیمت خواهد داشت اما کاربران برای خرید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر گلستان استان گلستان - مدل گرانتر مجبورند ۴۰۰ یورو بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone