🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31015.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

خرده فروشان کره‌ای از اپل به خاطر خساست شکایت کردند

بعضی از خرده‌ فروشی‌های کشور کره جنوبی از اپل به خاطر سیاست‌های غیر منصفانه‌ خود در مورد مدل‌های نمایشی فروشگاه‌های موبایل شکایت کرده‌اند. به طور معمول، اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مدل‌های نمایشی موبایل‌های خود را ...

بعضی از خرده‌ فروشی‌های کشور کره جنوبی از اپل به خاطر سیاست‌های غیر منصفانه‌ خود در مورد مدل‌های نمایشی فروشگاه‌های موبایل شکایت کرده‌اند.

به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - طور معمول، اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - هوشمند مدل‌های نمایشی موبایل‌های خود را در اختیار خرده فروشان قرار می‌دهند که البته بعدا جمع آوری می‌شوند. از سوی دیگر اپل خرده فروشان را مجبور می‌کند تا تمام این مدل‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - نمایشی را بخرند.

خرده فروشان گلایه می‌کنند که با توجه به این نکته که امسال سه مدل گران قیمت آیفون عرضه شده‌اند، انجام این کار از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان منطقی نیست. آن‌ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - همچنین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - گله دارند که اپل قوانین سفت و سختی را برای نحوه نمایش آیفون‌ها لحاظ کرده است. این فروشندگان جدا از آن که قیمت زیادی را برای استفاده از این مدل‌های نمایشی پرداخت می‌کنند، توسط اپل در مواردی همچون محل قرارگیری قفسه‌ها و همچنین محل‌هایی که پوسترها آویزان شده‌اند هم تحت نظارت هستند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان

این اولین بار نیست که شیوه فروش محصولات اپل در خرده فروشی‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرد. پیش از این و در سال 2016 هم کمیسیون تجارت عادلانه کشور تحقیقاتی را در مورد نحوه فروش آیفون‌های تبلیغاتی و اشتراک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - هزینه تعمیرات آیفون‌ها آغاز کرد که نتیجه آن مقصر و نادعادلانه خواندن اقدامات این کمپانی بود.

در آن زمان این شایعه وجود داشت که یک روز پیش از عرضه رسمی آیفون 10 در کره، مقامات کره جنوبی وارد مقر اپل در این کشور شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - و کارمندان را درباره راهکارهای تجاری کمپانی آمریکایی مورد بازخواست قرار داده اند. بعضی از افراد اعتقاد داشتند که هجوم مقامات کره ای به دفتر اپل، نشان دهنده ترس آن‌ها از افزایش سهم آیفون در بازار موبایل این کشور است.

جدا از این موارد، اپل در حال حاضر با مشکل فروش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کامیاران استان کردستان - کمتر از انتظار آیفون‌های جدیدش روبرو بوده که حتی باعث کاهش سهام این کمپانی و بازگشت دوباره آیفون 10 به خط تولید شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone