🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31007.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

طراحی بازوی رباتیک که می‌تواند به ما در غذا خوردن کمک کند [تماشا کنید]

احتمالا فیلم «عصر جدید» چارلی چاپلین را تماشا کرده‌ باشید. یک صحنه‌ی به یادماندنی از این فیلم زمانیست که گروهی برای ارزیابی یک ماشین از چارلی نگون بخت به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کنند. در ...

احتمالا فیلم «عصر جدید» چارلی چاپلین را تماشا کرده‌ باشید. یک صحنه‌ی به یادماندنی از این فیلم زمانیست که گروهی برای ارزیابی یک ماشین از چارلی نگون بخت به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده می‌کنند. در آن صحنه یک ماشین برای خوراندن غذا به چارلی کمک می‌کند که البته در نهایت پایان خوشی ندارد. حالا به نظر می‌رسد که دانشمندان بعد از ۸۰ سال، این ایده را با طراحی یک بازوی رباتیک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - عملی کرده باشند!

محققان دانشگاه RMIT‌ در استرالیا و موسسه‌ی اطلاعات و طراحی تکنولوژی هند، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - در همکاری مشترک یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - بازوی رباتیک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - طراحی کردند که در خوردن غذا به افراد کمک می‌کند. این ربات که Arm-A-Dine نام دارد نه تنها غذا را از روی میز بر می‌دارد، بلکه می‌تواند جای دهان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - شما را تشخیص دهد و غذا را به سمت آن ببرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان

این بازوی رباتیک، باید به روی سینه‌ی هر فرد نصب شود. سپس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - این دستگاه، با استفاده از اپلیکیشن تشخیص چهره‌ای که در آن تعبیه شده است، می‌تواند غذا را از روی میز بردارد. اگر همراه شما لبخند بزند، این بازو غذا را به سمت او می‌برد و اگر اخم کند، لقمه از آن شما خواهد شد.

بنابراین نه تنها این ربات می‌تواند غذا را از روی میز بردارد، بلکه می‌تواند تشخیص دهد که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - لقمه را باید به چه کسی بدهد. البته این ربات تا تجاری شدن فاصله‌ی زیادی دارد و نارسایی‌های سخت افزاری آن کاملا مشهود است. این دستگاه برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - رعایت امنیت افراد، لقمه را ۱۰ سانتی متر دورتر از دهانشان نگه می‌دارد تا احتمالا سرنوشت چارلی چاپلین نصیبشان نشود!

افرادی که در ارزیابی‌های مربوط به این ربات شرکت داشتند، اعلام کردند که تجربه‌ی استفاده از بازوی رباتیک برایشان جالب بوده و باعث می‌شد که برای هر لقمه تمرکز بیشتری داشته باشند. همچنین این افراد اعلام کردند که این موضوع برایشان یادآور خاطراتی از غذا خوردن در کودکی بود.

در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان - ویدیوی زیر می‌توانید بخشی از عملکرد بازوی رباتیک Arm-A-Dine را مشاهده نمایید

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کردستان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone