🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31013.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدید از گوشی هواوی پی اسمارت 2019؛ احتمال پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره و بدنه ضد آب

هواوی پی اسمارت یکی از گزینه‌های خوش قیمت با سخت افزار مناسب و دوربین‌ دوگانه امسال محسوب می‌شد و حال به نظر می‌رسد که مدل جدیدتری از این گوشی در راه است. پیش از این ...

هواوی پی اسمارت یکی از گزینه‌های خوش قیمت با سخت افزار مناسب و دوربین‌ دوگانه امسال محسوب می‌شد و حال به نظر می‌رسد که مدل جدیدتری از این گوشی در راه است.

پیش از این هم نشانه‌هایی از عرضه پی اسمارت بعدی مشاهده شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود اما به تازگی وب‌سایت آلمانی WinFutre تصویری از این موبایل معرفی نشده را منتشر کرده است. این تصویر، نشان می‌دهد که پی اسمارت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - جدید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - ضد آب بوده و از دوربین‌ دوگانه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - سری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - AI camera هم بهره می‌برد.

حضور عبارت AI - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - camera به این معنا است که ظاهرا ما با قابلیت‌هایی همچون توانایی تشخیص چهره و دیگر ویژگی‌های یک دوربین هوشمند طرف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - خواهیم بود. یکی از ضعف‌های مدل پیشین پی اسمارت به استفاده از چیپست کایرین 659 برمی‌گشت که به گفته منابع مختلف با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - چیپ جدیدتر کایرین 710 با ۴ هسته پردازشی جایگزین شده تا شاهد یک پیشرفت قابل توجه نسبت به قبل باشیم.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

این گوشی به احتمال زیاد در مدل‌ هایی با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس تصویر منتشر شده می‌توان گفت که با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی روبرو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - هستیم که از باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

بازار موبایل‌های اقتصادی با عرضه مدل‌های مختلفی از سمت هواوی، ایسوس و شیائومی داغ است و باید منتظر ماند و دید که آیا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - پی اسمارت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - 2019 با قدرت پردازشی بیشتر و تکنولوژی هوش مصنوعی دوربین خود می‌تواند به حفظ جایگاه هواوی در این بازار کمک کند یا خیر. البته از این نکته هم نباید غافل شد که بعضی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - از تحلیلگران معتقد هستند که دیگر جایی برای پیشرفت گوشی‌های میان‌رده باقی نمانده و هواوی باید تمرکز خود را روی مدل‌های گران‌تر بگذارد.

جدا از این موارد، به نظر می‌رسد که هواوی در حال همکاری با ال جی برای ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone