🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31014.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تصویر محافظ صفحه گلکس اس 10 خبر از حاشیه های بسیار باریک می دهد

اواخر آبان و اوایل آذرماه، دقیقا زمانی بود که سال گذشته شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس 9 داغ بود. امسال هم با ادامه‌ی همین روند، خبر‌ها حول پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 می‌چرخد. حالا در ...

اواخر آبان و اوایل آذرماه، دقیقا زمانی بود که سال گذشته شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی اس 9 داغ بود. امسال هم با ادامه‌ی همین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - روند، خبر‌ها حول پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 می‌چرخد. حالا در جدیدترین خبر‌ها، تصویر محافظ صفحه گلکس اس 10 خبر از حاشیه های بسیار باریک می دهد.

یکی از کاربران توییتر به نام Ice Universe در توییتی یک ویدیو منتشر کرد که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - به نظر محافظ صفحه‌ی گلکسی اس 10 را نمایش می‌دهد. آنطور که از این ویدیو به نظر می‌رسد، پرچمدار بعدی سامسونگ هیچ حاشیه‌ی کناری نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران

حذف حاشیه‌های کناری که این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - روز‌ها برای تلفن‌های هوشمند تبدیل به یک اپیدمی شده، به نظر می‌رسد قرار است توسط سامسونگ به مرحله‌ی دیگری برسد و احتمالا شاهد نسبت ابعاد تصویر به نمایشگر فوق العاده‌ای از کره‌ای‌ها خواهیم بود.

همچنین طبق شایعات به نظر می‌رسد که پرچمدار سامسونگ شکافی کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی خود باشد. موضوعی که البته در محافظ صفحه دیده نمی‌شود. هرچند به این خاطر که محافظ صفحه بدون رنگ است نیازی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - هم به وجود محلی خاص برای دوربین سلفی نیست.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران

اما این پایان ماجرا نیست. سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - خاطر فروش نه چندان مناسب گلکسی S9 و نوت 9 به صورت کامل فشار حریفان چینی را روی دوش خود احساس می‌کند. بنابراین شاید بد نباشد که از برخی متد‌های رقبای چینی استفاده کند.

همانطور که پیشتر گفته بودیم، طبق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - اظهاراتی که در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - سام موبایل مطرح شده -که اتفاقا این روز‌ها با داغ شدن شایعات مربوط به گلکسی اس 10 بیش از گذشته فعال هستند- به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - سامسونگ گلکسی اس 10 می‌خواهد یک نسخه‌ی سرامیکی هم داشته باشد.

این نسخه که در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهد بود و احتمالا گران قیمت‌ترین مدل گلکسی S10 هم لقب بگیرد. همچنین به نظر می‌رسد که این مدل از گلکسی اس 10 به طور خاص دارای دوربین چهارگانه‌ی پشتی نیز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم منطقه شهرک شیرگاه هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهرک شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone