تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33088.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفیس لپ تاپ ۲ معرفی شد؛ ۸۵ درصد سریعتر از مدل قبلی

مایکروسافت دقایقی پیش از سرفیس لپ تاپ ۲ رونمایی کرد که به لطف پردازنده نسل هشتم اینتل تا ۸۵ برابر سریعتر از مدل قبلی خواهد بود. به گفته کمپانی ردموندی سرفس لپ تاپ ۲ از ...

مایکروسافت دقایقی پیش از سرفیس لپ تاپ ۲ رونمایی کرد که به لطف پردازنده نسل هشتم اینتل تا ۸۵ برابر سریعتر از مدل قبلی خواهد بود.

به گفته کمپانی ردموندی سرفس لپ تاپ ۲ از باریکترین نمایشگر LCD در میان لپ تاپ های لمسی بهره خواهد برد که سایز آن ۱۳.۵ اینچ بوده و با نرخ کنتراست بالای 1,500:1 اسناد و تصاویر را با دقتی بالاتر به نمایش درخواهد آورد. تعداد پیکسل های این لپ تاپ با بهینه سازی صورت گرفته حالا ۳.۸ برابر از مک بوک ایر ۱۳ بیشتر است.تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این مایکروسافت مدعی شده  که سرفیس لپ تاپ ۲ به لطف پردازنده چهار هسته ای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسل هشتم اینتل دو برابر از مک بوک ایر سریعتر بوده و توان پردازش گرافیکی آن نیز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۵۰ درصد بالاتر  است.

این کمپانی همچنین با انجام اصلاحاتی روی کیبورد، صدای تولید شده حین تایپ را نیز تا حدودی کاهش داده است. ظرفیت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باتری نیز به صورت دقیق مشخص نشده اما سازندگان آن از دوام ۱۴.۵ ساعتی سخن گفته اند. از ویژگی های دیگر مدل جدید می توان به پشتیبانی از قابلیت امنیتی Windows Hello و Instant On اشاره کرد.

کمپانی سازنده هنوز جزییات کامل سرفیس لپ تاپ ۲ را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اعلام نکرده اما برای اولین بار نسخه ای به رنگ مشکی مات از این دستگاه توسعه پیدا کرده است. ظاهرا در بخش های دیگر شاهد تغییر چشمگیری نباشیم که به معنی سپری کردن یک سال دیگر بدون پورت USB-C خواهد بود.

قیمت پایه این دستگاه که از دو هفته دیگر عرضه آن آغاز می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شود، ۹۹۹ دلار تعیین شده که نسبت به سال گذشته دستخوش تغییر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone