🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25059.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دوربین الیمپوس OM-D E-M1 Mark III معرفی شد؛ عکاسی نجومی دستی

شرکت الیمپوس از جدیدترین پرچمدار خود با نام OM-D E-M1 Mark III رونمایی کرد. این مدل از پردازنده جدید، جوی استیک و سیستم فوکوس خودکار بهبود یافته برخوردار بوده و در حالت 80 مگاپیکسلی عکسبرداری ...

شرکت الیمپوس از جدیدترین پرچمدار خود با نام OM-D E-M1 Mark III رونمایی کرد. این مدل از پردازنده جدید، جوی استیک و سیستم فوکوس خودکار بهبود یافته برخوردار بوده و در حالت 80 مگاپیکسلی عکسبرداری می کند. علاوه بر این به کمک لرزشگیر تصویر داخل بدنه 7.5 استپ، عکاسی نجومی دستی امکان پذیر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - شده است.

دوربین OM-D E-M1 Mark III از لحاظ جمع و جور بودن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - شاسی همانند مدل Olympus OM-D E-M1 Mark II بوده و بدنه آن تنها 504 گرم وزن دارد. همچنین از همان حسگر 20.4 مگاپیکسلی نسل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - قبل بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

برخی ویژگی های سخت افزاری دوربین بدون آینه الیمپوس OM-D E-M1X در این مدل نیز مشاهده می شوند که از آنها می توان به جوی استیک، دکمه اختصاصی ISO و همچنین مکانیزم مقاوم‌تر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - شاتر اشاره کرد که عمر مفید آن 400 هزار شات اعلام شده که دو برابر نسل قبلی است.

دوربین OM-D E-M1 Mark III از پردازنده جدید TruePix IX برخوردار بوده و این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - یعنی می تواند از برخی قابلیت های نرم افزاری دوربین حرفه ای E-M1X نیز بهره مند شود.

از جمله این قابلیت ها می توان به عکسبرداری 50 مگاپیکسلی هنگام استفاده دستی و 80 مگاپیکسلی حین استفاده از سه پایه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - در حالت High Res Shot، فیلتر کاهنده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - نور زنده با حداکثر 5 استاپ مجازی، بهبود قابل توجه شناسایی و ردیابی سوژه در سیستم فوکوس خودکار اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

دوربین OM-D E-M1 Mark III توانایی عکسبرداری پیاپی با نرخ 60 فریم بر ثانیه با قفل نوردهی و فوکوس خودکار و عکسبرداری پیاپی با نرخ 18 فریم بر ثانیه با نوردهی و فوکوس خودکار را دارد. این محصول از فوکوس 121 نقطه ای برخوردار بوده و می تواند با رزولوشن 4K و C4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

یکی از مهم ترین قابلیت های این دوربین بهبود لرزشگیر تصویر است که حالا در حالت استاندارد تا 7 استاپ و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - در صورت استفاده با لنزهای حرفه ای Sync IS الیمپوس تا 7.5 استاپ لرزش دوربین را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - تصحیح می کند. این ویژگی به عکسبرداری بهتر در حالت Starry Sky AF منجر می شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

با استفاده از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - حالت Starry Sky AF - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - و به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - کمک هوش مصنوعی فوکوس خودکار دقیق روی ستاره ها انجام شده و به کمک لنز عریض عکسبرداری نجومی با در دست گرفتن دوربین میسر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - می شود.

دوربین OM-D E-M1 Mark III از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 1799 دلار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - (فقط برای بدنه) و همراه با لنز 40-12 میلیمتری الیمپوس Pro با گشودگی دیافراگم f/2.8 با قیمت 2499 دلار و با لنز 100-12 میلیمتری Pro با گشودگی دیافراگم f/4 با قیمت 2900 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone