🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25057.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کاربران «لنز» ایرانسل، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فیلم فجر را تماشا کردند

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند. با آغاز ...

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند.

با آغاز جشنواره سی و هشتم، نشست‌های خبری و اخبار اختصاصی بزرگترین رویداد سالانه سینمای ایران به طور مستقیم و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - انحصاری از کانال اختصاصی جشنواره فیلم فجر در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شد که پخش ویژه برنامه‌های این کانال تمام نشده و همچنان تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در روزهای برگزاری جشنواره، تمام نشست‌های خبری جشنواره، به صورت زنده به کاربران لنز ارائه شد و ویژه برنامه «سیمرغ سی و هشتم» نیز درباره فیلم‌های منتخب بخش سودای سیمرغ، از جمله «خروج»، «درخت گردو»، «خوب، بد، جلف ۲» و... تهیه و پخش شد. عوامل فیلم‌های حاضر و برگزار کنندگان جشنواره، در این برنامه حضور یافتند و درباره آثار و فیلم‌های به نمایش درآمده گفت‌وگو کردند.

گفتنیست تمامی برنامه‌های پخش شده تاکنون از جشنواره فجر، از طریق صفحه ویژه اپلیکیشن لنز برای جشنواره فجر در دسترس علاقه‌‎مندان قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آنها را بازبینی نمایند.

شایان ذکر است اپلیکیشن لنز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - ایرانسل علاوه بر پخش برنامه‌های زنده تلویزیون، جدیدترین فیلم‌‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، کتاب‌های صوتی، پادکست، آلبوم‌های موسیقی جدید و مسابقات ورزشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - و اختصاصی لالیگا را با اینترنت نیم‌بهای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - ایرانسل به مشترکان ارائه می‌دهد.

لنز، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - علاوه بر اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - موبایل، از طریق نسخه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - وب‌سایت به نشانی lenz.ir نیز در دسترس است که کاربران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر نیشابور استان خراسان - دسکتاپ می‌توانند با راحتی از طریق این لینک به محتوای درون لنز دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone