🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18897.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پازل آیفون تاشو کامل‌تر می‌شود: اپل می‌خواهد جوان‌ها را هدف بگیرد

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر می‌شود. «جان پروسر» که معمولا خبرهایی در مورد موبایل‌های معرفی نشده به اشتراک می‌گذارد حالا از طراحی جمع و جور آیفون تاشو و عرضه آن در ...

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد آیفون تاشو اپل منتشر می‌شود. «جان پروسر» که معمولا خبرهایی در مورد موبایل‌های معرفی نشده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اشتراک می‌گذارد حالا از طراحی جمع و جور آیفون تاشو و عرضه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن در ترکیب رنگ متنوع با هدف استفاده توسط کاربران جوان خبر داد.

براساس ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در کانال یوتیوب «Front Page Tech» به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها بررسی درنهایت اپل تصمیم گرفته آیفون تاشو را با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - طراحی مشابه طراحی موتورولا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Razr و گلکسی زد فلیپ به بازار عرضه کند. در این صورت آیفون تاشو مانند کتاب باز و بسته می‌شود و به راحتی و بدون اینکه آسیبی ببینید در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جیب جا می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان

یکی دیگر از موضوعاتی که جان پروسر به آن اشاره کرده آن است که آیفون تاشو در رنگ‌های بسیار متنوعی نسبت به گوشی‌های آیفون فعلی به بازار عرضه خواهد شد تا بتواند نظر کاربران جوان را به خود جلب کند.

اگر اپل کاربران جوان را بازار هدف قرار گرفته باشد، در نتیجه احتمال دارد نخستین موبایل آیفون تاشو اپل با قیمت کمتری از حد انتظار به بازار عرضه شود تا چنین کاربرانی بتوانند آن را خریداری کنند.

پیشتر نیز اپل با معرفی آیفون 5C در رنگ های آبی، سبز، صورتی، زرد و سفید مسیر مشابهی را رفته است و این اولین بار نیست که به ترکیب رنگ متنوع فکر می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در حالی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که برخی شایعه‌ها می‌گویند آیفون تاشو سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود، جان پروسر نظر دیگری دارد و معتقد است که این پروژه آنقدرها هم آماده نیست که بتواند سال آینده میلادی به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازار عرضه شود و از احتمال رونمایی آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

ظاهرا اپل برای آزمایش پنل‌های تاشو به سامسونگ سفارش داده است و انتظار می‌رود کره‌ای‌ها نمایشگر مورد نیاز آیفون تاشو را تامین کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حفیظه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب روزتون بخیر احیانا شما اطراف شهرک جانبازان کبودرآهنگ سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در شهرک جانبازان شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone