🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12178.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از چیپست‌های هلیو G96 و هلیو G88 رونمایی کرد

مدیاتک دو تراشه جدید سری G هلیو یعنی «هلیو G96» و «هلیو G88» را با تمرکز بر بهبود عملکرد نمایشگر با نرخ تازه سازی بالاتر و  دوربین قوی‌تر معرفی کرد. چیپست هلیو  G96 از نمایشگر ...

مدیاتک دو تراشه جدید سری G هلیو یعنی «هلیو G96» و «هلیو G88» را با تمرکز بر بهبود عملکرد نمایشگر با نرخ تازه سازی بالاتر و  دوربین قوی‌تر معرفی کرد.

چیپست هلیو  G96 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - از نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که هلیو G95 یعنی نسل قبلی تراشه این شرکت از همین سری از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - نمایشگر با نرخ تازه سازی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - حداکثر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کرد. تراشه هشت هسته‌ای جدید مدیاتک با جفت هسته‌های کورتکس A76  با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز و شش هسته  A55 کار می‌کند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - از پردازنده گرافیکی مالی G57 MC2 پشتیبانی می‌‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان

یکی دیگر از مواردی که در تراشه جدید نسبت به نسل قبلی بهبود یافته، امکان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - پشتیبانی از حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در حالیکه هلیو G95 حداکثر از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می کرد. هرچند در تصویربرداری ویدیویی همچنان می‌تواند از نرخ فریم ریت ۳۰ فریم در ثانیه برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - ویدیوهای با کیفیت 4K پشتیبانی کند.

با وجودی که بازار تراشه‌های 5G رو به رشد است، اما هلیو G96 از شبکه 4G پشتیبانی می‌‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان

هلیو  G88، تراشه دیگر معرفی شده از سوی مدیاتک نیز شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. این چیپست از جفت هسته کورتکس A75 با سرعت ۲ گیگاهرتز و شش هسته A55 و پردازنده گرافیکی مالی G52 MC2 با همان فرکانس یک گیگاهرتز کار می‌کند. هلیو G88  از نمایشگرهای با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی با رزولوشن بالاتر از ۱۰۸۰ پیکسل و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌‌کند.

هردو تراشه جدید هلیو G96 و هلیو G88  از فناوری HyperEngine - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - 2.0 Lite بهره می‌برند و در نتیجه می‌توانند از دو سیم کارت با VoLTE پشتیبانی کنند. همچنین هر دو چیپست جدید از ویژگی‌هایی مربوط به پردازش دوربین از جمله کاهش نویز 3DNR و MFNR در سخت افزار برای G96.بهره می‌برند.

مدیاتک با معرفی دو تراشه جدید پیشرفت خود را در زمینه پشتیبانی از نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - با نرخ بروزرسانی بالاتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر املش استان گیلان - و دوربین دستگاه به نمایش گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone