تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20489.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چطور از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟

طبیعی است در روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگری با گوشی‌های هوشمندمان کار می‌کنیم، بیشتر متوجه مشکلاتشان شویم. بُعد نرم‌افزاری را کنار می‌گذاریم و سراغ یکی از شایع‌ترین مشکلاتی می‌رویم که کاربران با آن ...

طبیعی است در روزهایی که بیشتر از هر زمان دیگری با گوشی‌های هوشمندمان کار می‌کنیم، بیشتر متوجه مشکلاتشان شویم. بُعد نرم‌افزاری را کنار می‌گذاریم و سراغ یکی از شایع‌ترین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - مشکلاتی می‌رویم که کاربران با آن مواجهند. داغ شدن گوشی های هوشمند از گذشته تا کنون جزء جدایی‌ ناپذیری محسوب می‌شود که گذر زمان روی آن تاثیری نداشته. درواقع هنوز راه‌کاری سخت‌افزاری و موثر برای جلوگیری از داغ شدن باتری گوشی پیدا نشده و روش‌های ثانویه و متفاوتی برای کمتر کردن میزان آن وجود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارد.

در این ویدیو سراغ دو سیستم عامل اندروید و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - iOS می‌رویم و سعی می‌کنیم تمام روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند از داغ شدن گوشی جلوگیری کنید را مرور کنیم. در ادامه نیز به اختصار بخشی از توضیحات ویدیو را تشریح می‌کنیم تا ساده‌تر بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. حتما ویدیو را با دوستانتان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - به اشتراک بگذارید تا اگر آن‌ها نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، راه‌حلی مناسب برایش پیدا کنند.

برای مشاهده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - ویدیو با کیفیت بالا از یوتیوب دیجیاتو کلیک کنید

در مرحله اول باید اشاره کنیم که چه شرایطی را به عنوان «داغ شدن» محسوب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌کنیم؟ به صورت کلی اگر دمای گوشی شما تحت هر شرایطی از ۳۰ الی ۳۵ درجه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - بالاتر برود، داغ می‌شود و روی عملکردش تاثیر منفی می‌گذارد. گوشی شما به شدت کند می‌شود و در مدت زمان کوتاه‌تری باتری‌اش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - به اتمام می‌رسد. البته در برخی شرایط مانند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار گرفتن در هوای گرم تابستانی رسیدن به ۴۰ درجه سانتیگراد نیز طبیعی است و نمی‌توان آن را یک مشکل محسوب کرد.

گوشی‌های هوشمند این قابلیت را دارند تا به صورت خودکار دمای خود را بسنجند. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - اگر این مقدار از حد مشخصی بالاتر رود، با یک ارور مواجه می‌شوید که برخی فعالیت‌های سیستم عاملتان را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - محدود می‌کنند و ممکن شما را وادار به ری‌استارت کردن گوشیتان کند. اگر می‌خواهید میزان داغ شدن گوشیتان را بسنجید، نرم‌افزارهای متنوعی این کار را برایتان انجام می‌دهند که می‌توانید آن‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

از طرفی برخی فعالیت‌های سنگین مانند بازی کردن، استریم کردن ویدیو از طریق سرویس‌هایی مانند یوتیوب یا توییچ، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - فیلم‌برداری برای مدت زمان طولانی و... نیز باعث داغ شدن گوشی شما می‌شوند. تمام این فعالیت‌ها را در شرایطی تصور می‌کنیم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - که گوشیتان در حال شارژ نیست. درغیر اینصورت میزان داغ شدن گوشی به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند و در مدت زمان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - کوتاه‌تری متوجه داغ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدن گوشی می‌شوید.

راه‌کارهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - زیادی برای جلوگیری از داغ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدن گوشی وجود دارد. اپلیکیشن‌های اضافه را پاک کنید تا میزان پردازش بکگراندتان کمتر شود. شما می‌توانید هر چند ساعت یک بار تمام اپلیکیشن‌های فعال در بکگراند را ببندید تا از بار سنگینی که روی دوش پردازنده‌تان قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارد کاسته شود. همچنین استفاده از کیس‌های چرمی یا کابل شارژهای نامرغوب می‌تواند موجب بالا رفتن حرارت باتری شود و در طولانی مدت آسیب جبران‌ناپذیری به آن وارد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone