🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33311.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سید استارز ۲۰۱۸ در شیراز ، اصفهان و تهران با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

رویداد جهانی «سید استارز» که توسط شتابدهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد با حمایت ایرانسل در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود. اولین رویداد سیداستارز امسال ۱۵ مهر ۱۳۹۷ در اصفهان ...

رویداد جهانی «سید استارز» که توسط شتابدهنده فارابی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد با حمایت ایرانسل در شهرهای اصفهان، شیراز و تهران برگزار می‌شود.

اولین رویداد سیداستارز امسال ۱۵ مهر ۱۳۹۷ در اصفهان برگزار خواهد شد و قرار است از میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که ثبت نام می‌کنند ۱۰ تیم برگزیده برای ارائه استارت به روی استیج بروند. در شیراز نیز همین رویه پیگیری خواهد شد تا در ۱۷ مهر ۱۳۹۷ استارت‌آپ‌های شیرازی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در نهایت در تاریخ ۲۰ مهرماه از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که در رویداد سیداستارز تهران ثبت نام کرده‌اند، ۸ استارت‌آپ‌ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان که مجموع‌شان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - به ۱۰ استارتاپ خواهد رسید، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - خواهند پرداخت. در انتها نیز برنده این رویداد با هزینه سیداستارز به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - رویداد جهانی در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - سوئیس اعزام خواهد شد تا برای کسب جوایز چند میلیون دلاری رقابت کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران

سیداستارز به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده به بازار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - جهانی عرضه کنند. سیداستارز استارت‌آپ‌های پیشرو و با سرعت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - رشد بالا را با هدف حمایت از کسب‌وکار‌ها و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی‌ می‌کند.

این مجموعه در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور امسال در بیش از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - ۷۰ کشور دنیا این رویداد را برگزار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - می‌کند تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - بهترین استارت‌آپ‌ها را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان دهد.

استارت‌آپ‌هایی که قصد شرکت در این رویداد را دارند ابتدا باید در سایت سیداستارز ثبت نام کنند که البته این ثبت‌نام رایگان است. پس از آن درصورت تائید اولیه کد دعوت، برای ثبت نام در سایت جهانی سیداستارز به آنها ارسال می‌شود و در نهایت ۸ تا ۱۲ تیم برای ارائه در روز رویداد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - انتخاب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - می‌شوند.

تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز به همراه ۸ تا ۱۰ تیم برتر تهران در نهایت ۲۰ مهرماه در تالار بین المللی ابوریحان مرکز همایش‌های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، مقابل داوران استارتاپ خود را ارائه می‌کنند.

گفتنی‌ست که این رویداد به زبان انگلیسی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - برگزار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - می‌شود و از هر تیم منتخب برای ارائه در روز رویداد حداکثر ۳ نفر می‌توانند در رویداد شرکت کنند و تنها یک نفر می‌تواند به ارائه بپردازد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران

شرکت‌کنندگان برای استفاده از فضای شبکه‌سازی و همچنین آشنایی با استارتاپ‌های برتر کشور می‌توانند از طریق - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - seedstars.ir/register بلیت خود را خریداری و در این رویداد شرکت کنند.

استارت‌آپ‌هایی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رامسر استان مازندران - ۲ سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد و به MVP رسیده باشند. این رویداد با استفاده از شبکه قوی از شرکای بین‌المللی مانند BBVA، Merck، Enel، TRECC، StandardBank و Deloitte، به دنبال رشد، تقویت، حمایت و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌هایی است که مسائل منطقه‌ای را حل می‌کنند و می‌خواهند محصول و خدمت‌شان را توسعه دهند. همچنین مقیاس‌پذیری منطقه‌ای و جهانی از نکاتی‌ست که داوران این رویداد به آن توجه ویژه‌ای دارند.

گفتنی‌ست این رویداد برای اولین بار امسال علاوه بر دانشگاه شهیدبهشتی تهران، در شیراز با کمک شتاب دهنده کوانتوم و در اصفهان با حمایت فضای کاری اشتراکی آبی سفید برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone