تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20836.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیر مایکروسافت نگرانی در مورد انحصار اپل را به گوش کنگره رسانده است

مدیرعامل اپل اخیرا قبول کرده در کمیته ضدانحصار مجلس ایالات متحده آمریکا شهادت دهد، اما به نظر می‌رسد این کمیته چند هفته پیش با مدیر مایکروسافت مصاحبه کرده است. این کمیته با دقت بالایی پرونده‌ها ...

مدیرعامل اپل اخیرا قبول کرده در کمیته ضدانحصار مجلس ایالات متحده آمریکا شهادت دهد، اما به نظر می‌رسد این کمیته چند هفته پیش با مدیر مایکروسافت مصاحبه کرده است.

این کمیته با دقت بالایی پرونده‌ها را بررسی می‌کند تا مقصر بودن کمپانی‌ها را تشخیص دهد و هم اکنون اپل به علت سیاست‌های اپ استور تحت نظر این کمیته قرار دارد. اخیرا The Information در گزارشی اعلام کرده که این کمیته چندین هفته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پیش با مدیر مایکروسافت مصاحبه کرده است.

در این گزارش نوشته شده که مدیر مایکروسافت، «برد اسمیت» چندین هفته پیش به صورت ویدیو کنفرانس با اعضای کمیته صحبت کرده است. در حالی که در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این جلسه از اسمیت برای بیان دیدگاه‌های مایکروسافت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در گذشته با قوانین ضدانحصار مواجه شده، دعوت به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عمل آمده، طی این جلسه مدیر مایکروسافت از نگرانی‌های این کمپانی درباره نحوه مدیریت اپ استور توسط اپل سخن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گفته است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان

تیم کوک آخرین مدیرعامل ۴ شرکت بزرگ فناوری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در ایالات متحده آمریکا است که شهادت در مقابل کمیته ضدانحصار را قبول کرد.

این اولین باری نیست که اسمیت به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اپ استور حمله می‌کند، اما اشاره آن به فروشگاه‌های اپلیکیشن، شامل گوگل و اپل می‌شود. اسمیت در مصاحبه‌ای با پولیتیکو اعلام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کرده:

«به باور من - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - زمان آن رسیده که در واشنگتن یا بروکسل گفتگوهای تخصصی‌تری درباره ماهیت فروشگاه‌های اپلیکیشن، قوانین آن‌ها، قیمت‌‎ها و هزینه‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دریافتی انجام شود. اگر امروز به صنعت نگاه کنید، به این موضوع پی می‌برید که فروشگاه‌های اپلیکیشن دیوار و دروازه‌های بزرگی ایجاد کرده‌اند.

توسعه‌دهندگان باید قوانینی را رعایت کنند که نتیجه آن‌ها، امکان ورود به این فروشگاه‌ها و عبور از دروازه‌هایی است که خود شرکت‌ها ساخته‌اند. برخی مواقع برای عبور از این دروازه‌ها باید هزینه بالایی پرداخت کنید.»

کمیته ضدانحصار مجلس آمریکا تنها نهادی نیست که قوانین و سیاست‌های اپ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - استور اپل را بررسی می‌کند و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دو تحقیق ضدانحصاری دیگر نیز در اتحادیه اروپا در جریان است. به نظر نمی‌رسد این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تحقیقات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در آینده نزدیک به پایان برسند و احتمالا جلسات زیادی برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بررسی وضعیت اپل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone