🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31845.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت در رگولاتوری چین؛ نمایشگر ۶.۱۵ اینچی +Full HD

هواوی هفته گذشته از معرفی سری پرچمدار پی ۳۰ در ششم فرودین ماه خبر داد، با این حال رسانه‌ها به اطلاعات موثقی از ارزانترین نسخه این خانواده در پایگاه اطلاعاتی TENAA دست پیدا کرده اند. ...

هواوی هفته گذشته از معرفی سری پرچمدار پی ۳۰ در ششم فرودین ماه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - خبر داد، با این حال رسانه‌ها به اطلاعات موثقی از ارزانترین نسخه این خانواده در پایگاه اطلاعاتی TENAA دست پیدا کرده اند.

ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبل افزایش پیدا کرده

این موبایل که احتمالا پی ۳۰ لایت نام خواهد دشت در کنار نسخه های عادی و پرو عرضه خواهد شد و حالا رگولاتور چینی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - TENAA مشخصات دو نسخه مختلف از این دستگاه را با شماره مدل های MAR-AL00 و MAR-TL00 افشا کرده است. تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران

بر این اساس هواوی پی ۳۰ لایت به نمایشگر ۶.۱۵ اینچی با رزولوشن +Full HD معادل ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود که برای نسخه لایت قابل قبول به نظر می رسد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - پی ۲۰ لایت به نمایشگر ۵.۸ اینچی با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ مجهز شده بود که ۸۰ درصد پنل جلو را به خود اختصاص می داد.

آنطور که در لیست رگولاتوری چینی عنوان شده ظرفیت باتری هواوی پی ۳۰ لایت ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به نسخه قبلی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - تا حدودی افزایش یافته و احتمالا با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار خواهد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - بود. این باتری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - در بدنه ای با ابعاد ۱۵۲.۹ در ۷۲.۷ در ۷.۴ میلی متر قرار خواهد گرفت که از نظر ضخامت با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - پی ۲۰ لایت تفاوتی ندارد.

بر اساس رندرهایی که کمپانی تولید کیس محافظ «اسپیگن» از پی ۳۰ لایت منتشر کرده، این میان رده قدرتمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات مورد انتظار باید به بریدگی نمایشگر قطره ای، سنسور اثر انگشت فیزیکی در پنل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - پشتی و چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ اشاره کنیم. از نظر نرم افزاری نیز احتمالا هواوی از رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - استفاده خواهد کرد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بهشهر استان مازندران - پیش از عرضه رسمی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone