🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30717.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ساز و کار هوشمند مبین‌نت برای جبران خسارت اختلال در اینترنت TD-LTE

مدیر روابط عمومی شرکت «مبین نت» در گفتگو با دیجیاتو جزییات بیشتری در خصوص قطعی‌های سرویس TD-LTE این شرکت و راهکار جبران آن برای کاربران ارائه داد. «میلاد حریری» خبر داد که اختلال اینترنت TD-LTE ...

مدیر روابط عمومی شرکت «مبین نت» در گفتگو با دیجیاتو جزییات بیشتری در خصوص - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - قطعی‌های سرویس TD-LTE این شرکت و راهکار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - جبران آن برای کاربران ارائه داد.

«میلاد حریری» خبر داد که اختلال اینترنت TD-LTE مبین نت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - از ۱۹ شهریور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - ماه آغاز شده است: «از این تاریخ به مدت ۴ روز به شکل جدی این اختلال وجود داشت. پس از آن سیگنال مزاحم متوقف شد و سپس در بازه‌های زمانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - بعدی تا همین یک هفته پیش، سیگنال مزاحم به شکل مقطعی و در بعضی روز‌ها وجود داشت. در واقع با شروع این پارازیت، شبکه ما به شدت تحت تاثیر قرار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - می‌گرفت.»

او علت اصلی اختلال در شبکه مبین نت را وجود سیگنال مزاحمی عنوان می‌کند که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - در هفته‌های اخیر، GPS یا سیستم مسیریابی موبایل‌های هوشمند را نیز تحت تاثیر قرار داده است: «دستگاه‌هایی که به هر شکلی با GPS - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - کار می‌کنند با اختلال روبه‌رو شدند. شنیده‌ایم که حتی هواپیمایی نیز به دلیل مکان‌یابی‌های خاصی که دارد با این موضوع به مشکل خورده است.»

با این حال ما در کشوری زندگی می‌کنیم که به دلایل مختلف پارازیت در آن وجود دارد. آیا مبین نت متوجه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - تفاوت این پارازیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - که باعث - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - اختلالی به این گستردگی شده با سایر پارازیت‌ها شده است؟ مدیر روابط عمومی مبین‌نت در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

«از کلمه پارازیت استفاده می‌کنیم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - چون برای مردم ملموس است و متوجه می‌شوند یک موضوع مختل کننده وجود دارد. در حقیقت اما این موضوع نه تنها پارازیت نیست، بلکه یک سیگنال و فرکانس قدرتمند است که باعث از بین رفتن فرکانس‌های موجود می‌شود و GPS را تحت تاثیر قرار می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - سه ماهواره وجود دارد که اطلاعات دقیق موقعیتی و زمانی را ارائه می‌دهند. این سیگنال، فرکانس این سه ماهواره را از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - دسترس خارج کرد و ما به همین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - علت از واژه پارازیت استفاده کردیم.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان

حریری در خصوص نتیجه پیگیری مبین‌ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - نت درباره سیگنال مزاحم می‌گوید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی، امنیت شبکه و شخص وزیر ارتباطات پیگیر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - این موضوع بوده‌اند: «همانطور که وزیر ارتباطات گفتند، بحث اینکه ایجاد کننده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - این سیگنال یا فرکانس از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - کجاست، نامشخص و نامعلوم است. در بازه زمانی که این سیگنال فعال بود کسی نتوانست شناسایی کند که سیگنال از کجاست.»

همه این‌ها در حالیست که مشکل سیگنال مزاحم هنوز هم به شکل مقطعی و در زمان‌های تصادفی وجود دارد اما مدیر روابط عمومی مبین‌نت خبر می‌دهد که اکنون این شرکت توانسته به راهکاری دست پیدا کند که سیگنال مزاحم باعث اختلال شبکه نشود. او در خصوص چگونگی حل مشکل به دیجیاتو می‌گوید:

«سیستم IP Clock داخلی مبین‌نت را راه‌اندازی کردیم. البته IP Clock یک راهکار جایگزین نیست و ما هرگز نمی‌توانیم به شکل همیشگی با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنیم. IP Clock در اصل روشی است که در اینترنت‌های FD و موبایل از آن استفاده می‌شود نه در TD-LTE. ما اما این روش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - را بارگذاری کردیم، و با کمک ویژگی‌هایی که طراحی شبکه ما داشت، توانستیم کیفیت را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - افزایش دهیم. حالا اگر سیگنال مزاحم دوباره فعال شود که این اتفاق - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - هم اخیراً - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر رودبار استان گیلان - افتاده است، می‌توانیم به راحتی شبکه را تعویض و بر اساس IP Clock خدمات ارائه کنیم.»

حریری در پاسخ به این پرسش که طرح هدیه برای جبران اختلال، چه حجمی را به کاربر می‌دهد، می‌گوید که این حجم برای کاربران متفاوت است و به شکل هوشمند تعیین می‌شود چون مبین نت می‌داند که هر کاربر با چه حجمی از اختلال رو به رو بوده است: «حجم و زمان‌های مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهیم. این میزان از ۴۰ گیگابایت ۷ روزه شروع می‌شود و بعضی از موارد هم به شکل گیگ‌پک ارائه می‌شود. در این مدل ساعات قطعی مشترک را محاسبه کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم تا دوبرابر، به آنها هدیه بدهیم.»

او خبر می‌دهد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر قطعی‌های اینچنینی نظارت سختی دارد و بعضاً جریمه‌های سنگینی هم برای چنین اتفاقاتی در نظر می‌گیرد: «در این مورد خاص به دلیل درکی که از شرایط وجود داشت، از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هیچ الزامی برای جبران نداشتیم. بعضاً رقبای ما چنین کاری انجام ندادند. کاری که می‌کنیم اما برای رضایت مشتری است و می‌خواهیم توضیح بدهیم که مشکل واقعاً از طرف ما نبوده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone