🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30715.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بدهی ۷ میلیارد دلاری اپل به کوالکام بابت حق امتیاز پتنت

اپل و کوالکام به خاطر حقوق معنوی پتنت هایشان و البته امور دیگر، پرونده های حقوقی متعددی را علیه یکدیگر در مجامع قضایی آمریکا باز کرده اند. به خاطر همین اختلافات نیز اپل چندی پیش ...

اپل و کوالکام به خاطر حقوق معنوی پتنت هایشان و البته امور دیگر، پرونده های حقوقی متعددی را علیه یکدیگر در مجامع قضایی آمریکا باز کرده اند. به خاطر همین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - اختلافات نیز اپل چندی پیش اعلام کرد که دیگر از چیپ های مودم کوالکام در آیفون هایش استفاده نخواهند کرد و در عوض با اینتل برای این کار قرارداد می بندد. حالا مساله بدهی اپل به کوالکام آتش اختلافات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - این دو شرکت را شعله ورتر از سابق نموده است.

همین مساله باعث گشوده شدن پرونده شکایت دیگری شد و کوالکام اپل را به انتقال اسرار تجاری چیپ های مودمش به اینتل متهم کرد.

حالا آنطور که رویترز گزارش داده در جریان یکی دیگر از جلسات دادگاه میان این دو شرکت که در روز جمعه همین هفته برگزار شد کوالکام اعلام نمود که اپل ۷ میلیارد دلار بابت حق امتیاز به آن بدهکار است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران

در آنسو اپل نیز این شرکت سازنده چیپ را متهم کرده که مبلغ منطقی و منصفانه ای را برای اعطاء حق استفاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - از پتنت های کلیدی خود تعیین نکرده است. تولیدکنندگان موبایل در واقع مجبور است که برای دریافت استانداردهای صنعت از این پتنت ها استفاده نمایند و گویا کوالکام از این شرایط سوء - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - استفاده می کند.

البته روشن است اپل داشتن هرگونه بدهی به کوالکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - را به خاطر حق امتیاز این پتنت ها نفی می کند و مدعی شده که برای استفاده از یک پتنت دو مرتبه به این شرکت پول داده است.

اپل اعلام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - کرده که کوالکام بابت استفاده از چیپ های تولیدی اش در مدل های مختلف آیفون یک مرتبه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - پول این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - پتنت ها را با آن حساب میکند و در جایی دیگر هم یک حق امتیاز جداگانه برای استفاده از این پتنت ها از آن دریافت می نماید. کوالکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - اما معتقد است که این روشی عادی و مرسوم در صنعت است.

در نتیجه همین اختلافات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - ۷ میلیارد دلار دیگر به مجموع بدهی اپل به کوالکام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساری استان مازندران - اضافه گردید و حالا باید دید که سازنده آیفون چه مقدار از آن را پرداخت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone