🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30727.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سرپرست مرکز تهران هوشمند: شهر هوشمند با شهروندان هوشمند عملی خواهد شد

سرپرست مرکز تهران هوشمند شب گذشته (۵ آبان) با حضور در برنامه تلویزیونی تهران بیست درباره ابعاد شهر هوشمند توضیحاتی داد و تاکید داشت که این موضوع زمانی عملی خواهد شد که شهروندان نیز زندگی ...

سرپرست مرکز تهران هوشمند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - شب گذشته (۵ آبان) با حضور در برنامه تلویزیونی تهران بیست درباره ابعاد شهر هوشمند توضیحاتی داد و تاکید داشت که این موضوع زمانی عملی خواهد شد که شهروندان نیز زندگی هوشمندانه‌ای را برگزینند. در این برنامه «علی یقطین» و «بهاره آروین» عضو شورای اسلامی شهر تهران اطلاعات بیشتری درباره شهر هوشمند دادند و افق‌های این برنامه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - را کمی روشن‌تر ساختند.

بهاره آروین، داشتن شهری هوشمند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - در تهران را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - مصادف با کاهش هزینه‌ها، انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت دانست و مواردی همچون حمل و نقل هوشمند و محیط زیست هوشمند و حتی معماری هوشمند را جزوی از شهر هوشمند دانست. او باور دارد که شهر هوشمند لزوما به الکترونیکی شدن ربطی ندارد اما در مثال خود کاملا این دو موضوع را با یکدیگر تفکیک کرد و گفت:

«ما فقط با فناوری اطلاعات و داده طرف نیستیم، مثلا جای پارک یکی از مشکلات اصلی شهر تهران است و همگی از این موضوع رنج می‌برند. حالا شما فرض - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - کنید اپلیکیشنی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - داشته باشید و به موازات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - این برنامه بتوانید جاپارک خود را از پیش رزرو کنید.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس

آروین باور دارد که رویکرد جدیدی برای شهر هوشمند در نظر گرفته شده و این رویکرد از سال پیش صورت گرفته است تا از دیتاهای با ارزش شهرداری استفاده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - شود:

«در دوره - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - جدید مدیریت شهری کمیسیونی اجرا شده برای تمرکز بر این مفهوم تا این هوشمندی به کار بیفتد و کارایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - زندگی بالا برود. موضوع شهر هوشمند در شهرهای دنیا روتین هست و ما کمی از جریان عقب افتادیم. ولی در بهمن ماه 96 اولین همایش شهر هوشمند برگزار شد و در اردیبهشت 97 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - نیز 36 پروژه لیست شد تا به مساله شهر هوشمند تحقق دهیم.»

علی یقطین، سرپرست مرکز تهران هوشمند هم درباره ابعاد بیشتر این موضوع صحبت کرد و تاکید داشت که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - برای داشتن شهری هوشمند، نیازمند به شهروندان هوشمند هستیم:

«کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - می‌دهیم و ابعاد مختلفی را در حال بهینه سازی هستیم. ما قصد داریم شهروندان در یک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - شهر خلاق و نوآور و پویا زندگی کنند و برای زندگی در این شهرها، نیازمند به شهروند هوشمند هم داریم. بحث شهر هوشمند به هیچ عنوان عملیاتی نخواهد شد مگر سبک زندگی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - شهروندان عوض بشود. شورای راهبردی در اسفندماه 96 تشکیل شد و رییس شورا هم شهردار تهران است. زیرمجموعه‌ها و اعضای مختلفی در این شورا وجود دارد و تمامی مسائل پیرامون شهر هوشمند تهران در این شورا مطرح می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس

دبیر شورایی که یقطین از آن صحبت به میان می‌آورد فرجود است و چندی پیش خبر از راه اندازی کیوسک‌های هوشمند در چند نقطه از شهر تهران داده بود. یقطین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - هم در این برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوال اینکه چه پروژه‌هایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - تاکنون راه اندازی شده است، به همین کیوسک‌ها اشاره کرد: «ما چندین شهر هوشمند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - بزرگ دنیا را مرور کردیم و تا دوباره از نو چرخ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - را نسازیم ولی هوشمندسازی را باید بومی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - می‌کردیم و از همین رو شروع به مطالعات گسترده‌تری کردیم.»

یقطین در کنار این کیوسک‌ها به موضوع اپلیکیشن تهران من نیز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - پرداخت و اشاره کرد که فعلا خرید طرح ترافیک در آن پیاده شده ولیکن قرار است امکانات بسیار گسترده‌تر و بزرگتری برای آن فراهم شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس

بهاره آروین تاکید می‌کند که قرار است تمامی سرویس‌ها در اپلیکیشن تجمیع - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - شود تا برای هر کار به سامانه‌ها و برنامه‌های مختلف رجوع نکرد. او با اشاره به نقشه تهران که در دست شهرداری این شهر است، آن را یک نقشه ناب می‌داند که با محتوای نقشه سایر برنامه‌های این حوزه، چه داخلی و چه خارجی، تفاوت‌هایی دارد و این تفاوت را در بخش حمل و نقل عمومی می‌بیند: «نقشه شهرداری تهران تمامی حمل و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - نقل بومی و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - زمان‌های آن را در بر دارد و تاکنوناز آن استفاده‌ای نشده است.»

هوشمند بودن شهر تهران رویایی است که بسیاری اعتقاد دارند شدنی نیست و برای تحقق آن باید زیرساخت‌هایی آماده شود که امروزه اکثر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - آنها در کشور ما مهیا نیست. شهرداری تهران تاکنون بعد از نزدیک به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - یک سال، سند کاری که کرده را اپلیکیشن تهران من معرفی می‌کند که هنوز یکی دو کارکرد را در خود جای داده و کیوسک‌هایی که تنها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - در چند نقطه معدود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - و گران قیمت شهر تهران نصب شده‌اند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - را مورد دیگری از تحقق شهر هوشمند می‌نامد، مواردی که فرسنگ‌ها با چیزی که از شهر هوشمند تعریف شده و درباره ان صحبت شده فاصله دارد.

باید دید که در آینده چه خواهد شد و موضوع اینترنت اشیا که از مهمترین ارکان این مساله و جامانده‌ترین آن نیز به شمار می‌رود، چه زمانی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر آباده استان فارس - به مساله شهر هوشمند ورود پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپنتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روزتون بخیر آیا یه سوال داشتم شما روستای بهمن آباده تعمیر دارید
پاسخ: بله در روستای بهمن شهر آباده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone