🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30714.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ حامی خانواده‌ی اهدای عضو ایران می‌شود

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین به موضوع مسئولیت اجتماعی خود اهمیت خاصی می‌دهند و سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ نیز از این موضوع غافل نمانده و چنین کمپین‌هایی را چندباری راه اندازی کرده‌ است. ...

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین به موضوع مسئولیت اجتماعی خود اهمیت خاصی می‌دهند و سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ نیز از این موضوع غافل نمانده و چنین کمپین‌هایی را چندباری راه اندازی کرده‌ است. در آخرین این اقدماات اسنپ با انجمن اهدای عضو ایرانیان همسفر شده تا بیماران نیازمند به پیوند عضو را حمایت کند.

برای شرکت در این کمپین حامی بیماران نیازمند به پیوند عضو، تا 18 آبان فرصت باقی مانده و هر مسافر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - در سفرهای اسنپی خود می‌تواند تا با ثبت کد 3432 در بخش کد تخفیف، مبلغ هزار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - تومان به انجمن تخصیص پیدا می‌کند. قابل ذکر است که با انجام این کار نه هزینه‌ای از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - مسافر کم می‌شود و نه از راننده و تمامی هزینه‌های طرح سفرمهربان اسنپ بر عهده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - خود این مجموعه خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان

برای شرکت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - در این امر خیر و عضو شدن در طرح سفرمهربان اسنپ انجام مراحل زیر کافیست:

- برای شرکت در این طرح کد ۳۴۳۲ را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ به ثبت برسانید.

- هزینه‌ی مشارکت افراد در این کار خیر بر عهده‌ اسنپ است.

- مشارکت در این طرح بدون محدودیت است و در هر سفر می‌توان یک کد را به ثبت رساند.

-  یک روز بعد از ثبت هر کد، پیامکی مبنی بر تایید همراهی با این طرح ارسال می‌شود.

گفتنیست برای حمایت از خانواده اهدای عضو در ایران، علاوه بر دعوت از دوستان خود به مشارکت در این طرح، می‌توانید با ارسال کد ملی‌تان به شماره‌ ۳۴۳۲ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - کمتر از ۳۰ ثانیه نام خود را در سامانه اهدای عضو به ثبت برسانید و کارت اهدای عضو دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حریه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر تعمیرچی کوهبنه لاهیجان خدمات داره؟
پاسخ: بله در کوهبنه شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone