🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30725.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

روش جدید محققان MIT برای تولید سلول های مصنوعی

همان طور که می دانید بدن تمام موجودات زنده از سلول های بسیار کوچکی تشکیل شده که بافت های مختلفی مانند پوست، استخوان و اندام داخلی را می سازند. این سلول ها به قدری کوچک ...

همان طور که می دانید بدن تمام موجودات زنده از سلول های بسیار کوچکی تشکیل شده که بافت های مختلفی مانند پوست، استخوان و اندام داخلی را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شاندیز استان خراسان - می سازند. این سلول ها به قدری کوچک اند که تنها زیر میکروسکوپ دیده می شوند. دانشمندان مؤسسه MIT نیز به منظور پایش بهتر محیط داخلی بدن، روش جدیدی برای تولید سلول های مصنوعی پایشگر ابداع کرده اند.

سلول های مصنوعی MIT که «syncells» نام دارند (کوتاه شده synthetic cells به معنی سلول های مصنوعی)، با هدف پایش شرایط درون لوله های نفت و گاز یا جست و جو برای پیدا کردن عوامل بیماری زا در جریان خون توسعه یافته اند و در واقع ربات های ریزی هستند که درون آنها، انواع ابزارهای مورد نیاز برای ثبت داده تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شاندیز استان خراسان

به گفته محققان MIT، کلید اصلی تولید سلول های مصنوعی در مهار خاصیت طبیعی برخی مواد در ترک برداشتن است؛ به طوری که در روش جدید تحت عنوان «سوراخ کردن خودکار»، خطوط ترک خوردگی ماده اصلی طوری هدایت می شوند تا در نقاط برخورد، قطعات کوچک مد نظر شامل مدارهای الکترونیکی و ابزار ثبت داده از ماده زمینه جدا شوند.

دانشمندان MIT از گرافین به عنوان ماده پوششی سلول های مصنوعی استفاده کرده اند

در فرآیند سوراخ کردن خودکار، دانشمندان از گرافین به عنوان لایه خارجی ربات ها و ماده زمینه بهره برده اند. طی فرآیند، ابتدا لایه ای از گرافین در زمینه کار قرار گرفته و نقطه های ریز پلیمری روی آن پخش می شوند. سپس یک پرینتر مخصوص آزمایشگاهی قطعات الکترونیکی را در نقاط پلیمری تزریق کرده و نهایتاً، لایه دیگری از گرافین سطح نقطه ها را می پوشاند.

پس از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شاندیز استان خراسان - قرارگیری لایه دوم گرافین روی نقطه های پلیمری، گوشه های تیزی اطراف آنها پدیدار می شود که نیروی وارده و ترک ها را هدایت کرده و در نهایت سلول های مصنوعی کروی را بر جای می گذارند.

تیم پژوهش امیدوار است روش جدید در آینده به عنوان ابزاری استاندارد برای انجام تحقیقات و تولید محصولات در ابعاد میکرو و نانو مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone