🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30731.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل پنسیل 2 احتمالاً امروز با پشتیبانی از ژست‌های حرکتی معرفی می‌شود

مراسم رونمایی از آیپدهای جدید اپل امروز رأس ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و حالا ساعاتی پیش از برگزاری رویداد، منابع مختلف از احتمال معرفی اپل پنسیل 2 (نسخه جدید قلم هوشمند ...

مراسم رونمایی از آیپدهای جدید اپل امروز رأس ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و حالا ساعاتی پیش از برگزاری رویداد، منابع مختلف از احتمال معرفی اپل پنسیل 2 (نسخه جدید قلم هوشمند اپل) خبر می دهند.

طبق ادعای برخی از منابع، نخستین تغییر اپل پنسیل 2 (با شماره مدل B332) شکل ظاهری آن خواهد بود که با طراحی مینیمال و حذف حلقه نقره ای رنگ انتهای قلم، ترکیبی ساده و در عین حال مدرن خواهد داشت.

اپل پنسیل 2 ممکن است به دکمه اختصاصی مجهز شود

از سوی دیگر با نازک شدن حاشیه آیپدهای جدید و حذف دکمه هوم، احتمالاً استفاده از ژست های حرکتی بخش قابل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - توجهی از تعامل کاربران با تبلت های اپل را به خود اختصاص خواهد داد و اپل پنسیل 2 می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - تواند در این زمینه، با پشتیبانی از ژست های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - جدید و متفاوت، امکانات بیشتری را در اختیارشان قرار دهد. همچنین ابزار مورد بحث ممکن است به نوعی دکمه اختصاصی (مانند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - آنچه در استایلوس گلکسی نوت 9 وجود دارد) مجهز شود که در اجرای ژست ها کارآمد خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان

نسخه اول - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - اپل پنسیل در حال حاضر قیمتی معادل 99 دلار دارد که گم کردن آن می تواند کابوسی برای کاربر (به خصوص کاربر ایرانی) باشد؛ به همین خاطر پیش بینی شده که احتمالاً نسخه دوم با قابلیت اتصال مغناطیسی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - بدنه آیپد، احتمال گم شدن را تا حد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - زیادی کاهش دهد.

در نهایت نحوه شارژ باتری داخلی قلم هوشمند بعدی اپل نیز به احتمال زیاد شامل بروزرسانی خواهد شد؛ چرا که روش کنونی (اتصال قلم به پورت لایتنینگ آیپد) بعضی اوقات آزاردهنده بوده و ممکن است کمپانی برای حل مشکل، اپل پنسیل 2 را به قابلیت شارژ بی سیم با فناوری Qi مجهز کند.

گفتنی است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - موارد مورد اشاره، پیش بینی برخی از افشاگران و منابع آگاه در صنعت بوده و باید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - دید که در صورت معرفی نسخه جدید اپل پنسیل در رویداد امروز، این ابزار با چه تغییرات و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - البته قیمتی به دست مشتریان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر املش استان گیلان - خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone