تعمیرات یخچال سیلور در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13212.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران برای بهبود دقت ردیابی شیوع کرونا یک ویروس مجازی توسعه دادند

محققان چندین دانشگاه از جمله دانشگاه ملبورن و MIT، بطور مشترک موفق به توسعه یک ویروس مجازی شده‌اند که می‌تواند به ارزیابی دقیق‌تر شیوع کرونا کمک کند و فاصله میان ابتلا به بیماری و تشخیص ...

محققان چندین دانشگاه از جمله دانشگاه ملبورن و MIT، بطور مشترک موفق به توسعه یک ویروس مجازی شده‌اند که می‌تواند به ارزیابی دقیق‌تر شیوع کرونا کمک کند و فاصله میان ابتلا به بیماری و تشخیص را کاهش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهد.

این برنامه که «Safe Blues» نام دارد، برای انتقال این رشته‌های شبیه به ویروس میان دستگاه‌های مختلف از فناوری بلوتوث استفاده می‌کند تا سرایت کووید-۱۹ در جامعه را شبیه‌سازی کند. این برنامه با بهره‌مندی از هوش مصنوعی، اطلاعاتش را با جدیدترین داده‌های کرونا در دنیای واقعی مقایسه می‌کند.

به گفته پژوهشگران، این برنامه یک راه‌حل برای برآوردهای واکنش جامعه به دستورات دولت برای یک همه‌گیری ارائه می‌کند:

«Safe Blue می‌تواند یک راه‌حل برای تخمین‌ها در سطح جمعیت و در زمان واقعی برای واکنش یک همه‌گیری به بخشنامه‌های دولتی و طرح‌های آینده ارائه کند. رشته‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر زرین شهر استان اصفهان - Safe Blues توکن‌های امن مجازی شبیه به ویروس هستند که به فاصله اجتماعی مشابه با ویروس واقعی واکنش نشان می‌دهند. با این وجود، با بلوتوث شیوع پیدا می‌کنند و بطور آنلاین اندازه‌گیری می‌شوند.

ارتباط میان شمار رشته‌ها و گسترش همه‌گیری واقعی با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشینی قابل تشخیص است. داده‌های توکن‌های Safe Blues را می‌توان برای تخمین وضعیت کنونی و آینده همه‌گیری مورد استفاده قرار داد.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر زرین شهر استان اصفهان

طبق اعلام پژوهشگران، پروتکل‌ها و تکنیک‌های این برنامه به عنوان یک اپ آزمایشی اندرویدی با سرور Back End توسعه پیدا کرده‌اند که شبیه به فریمورک‌های ردیابی تماس کنونی مانند فریمورک توسعه یافته توسط اپل و گوگل است.

با وجود چنین موضوعی، هدف فناوری Safe Blues با اپ‌های دیگر کاملا متفاوت است و داده‌های افراد و تعاملات آن‌ها را با هدف نقشه‌برداری از مخاطبین خاص، ثبت و ذخیره نمی‌کند. اطلاعات تولید شده توسط این فناوری را می‌توان به عنوان یک اندازه‌گیری نیابتی از ارتباطات فیزیکی درنظر گرفت.

این پژوهش در زمانی صورت می‌گیرد که دولت استرالیا از سرمایه‌گذاری بیش از ۱.۱ میلیارد دلار استرالیا برای گسترش پاسخگویی به گسترش کرونا در این کشور تا پایان ۲۰۲۱ خبر داده است.

- تعمیرات یخچال سیلور در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همافر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام روزتون بخیر آیا دور و بر باغ کهنه زرین شهر هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در باغ کهنه شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone