🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28303.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام صفحات برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران را مسدود کرد

اینستاگرام پس از عملیاتی شدن اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران و نامیدن تروریست بر این ارگان، از صبح امروز شروع به مسدودسازی صفحات اینستاگرامی برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران کرده است. تا لحظه ...

اینستاگرام پس از عملیاتی شدن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران و نامیدن تروریست بر این ارگان، از صبح امروز شروع به مسدودسازی صفحات اینستاگرامی برخی فرماندهان فعلی و سابق سپاه پاسداران کرده است. تا لحظه مخابره این خبر صفحات سردار قاسم سلیمانی، صفحه منتسب به سپاه پاسداران، سرلشکر عزیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جعفری، محمدباقر قالیباف، سرلشکر باقری، سردار حاج سعید قاسمی و سردار موسی کمالی از دسترس - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خارج شده است.

گفتنی است صفحه سردار قاسم سلیمانی بیش از ۸۸۸ هزار دنبال کننده، صفحه منتسب به سپاه پاسداران بیش از ۳۹۲ هزار دنبال کننده، سرلشکر عزیز جعفری بیش از ۳۷۴ هزار دنبال کننده، محمدباقر قالیباف بیش از ۲۲۸ هزار دنبال کننده، سرلشکر باقری بیش از ۲۱۴ هزار دنبال کننده، سردار حاج سعید قاسمی بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده، سید عزت الله ضرغامی بیش از 112 هزار دنبال کننده و سردار موسی کمالی نزدیک به ۲۵ هزار دنبال کننده داشتند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در واکنش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به این اتفاقات گفت:

«اینستاگرام با انسداد این صفحات نشان داد که در خدمت صهیونیسم و استکبار جهانی است چرا که این صفحات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هیچ ارتباطی با خشونت نداشت. این یک نوع مبارزه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است و انشاءالله این مبارزه را تا سرنگونی استکبار جهانی و صهیونیسم و برگزاری نماز جماعت در مسجدالاقصی ادامه خواهیم داد.»

«حسین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - الله کرم» از پیشکسوتان این سازمان و فعال سیاسی نیز در واکنش به این اقدام خواستار فیلتر شدن اینستاگرام شده است:

«شبکه های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوء استفاده می کنند و لازم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است که ما نیز در برابر این توطئه ها آماده بوده و اقدامات متقابل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - انجام دهیم. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این شبکه ها در حمایت از سپاه در کشور فیلتر شود.»

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

الله کرم با تاکید بر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینکه زمان فیلترینگ اینستاگرام فرارسیده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است، گفت: ما باید در برابر توطئه مدیران اروپایی و آمریکایی شبکه های مجازی آمادگی لازم را داشته باشیم و می توانیم با فلیترینگ شبکه های مجازی معاند مانند اینستاگرام، اجازه ندهیم که آنها به هر شکلی که دوست دارند، عمل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone