🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39445.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ورود برندهای محبوب به طرح رجیستری؛ زمستان در راه است

طرح رجیستری و پیامدهای به همراه آن بازار موبایل را تا حدی تکان داده ولی به نظر می‌رسد ورود برندهای محبوب در کشور مثل سامسونگ، هوآوی و ال‌جی شدت تغییرات را بسیار بالا ببرد‎‎‏. مدیر ...

طرح رجیستری و پیامدهای به همراه آن بازار موبایل را تا حدی تکان داده ولی به نظر می‌رسد ورود برندهای محبوب در کشور مثل سامسونگ، هوآوی و ال‌جی شدت تغییرات را بسیار بالا ببرد‎‎‏. مدیر سامانه همتا در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که تا قبل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از ۲۲ بهمن، حداقل یکی از این سه برند مشمول طرح رجیستری خواهد شد و سپس تا پایان سال هر سه برند زیر پرچم طرح رجیستری قرار می‌گیرند.

تغییرات رخ داده در بازار موبایل بعد از اجرای طرح رجیستری به مذاق برخی کاربران و فروشندگان خوش آمده و برخی را منتقد این جریان کرده‎، حجم انتقادات به قدری بوده که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - وزیر ارتباطات خبر از برگزاری جلسه برای بررسی بازار موبایل کشور پس از طرح رجیستری داده است. نوشتن نامه و جمع آوری امضا برخی کسبه پاساژهایی همچون علائدین برای مسئولین طرح رجیستری، از کار افتادن آیفون‌ها با وجود پرداخت هزینه واردات آنها، اعتراضات برخی فعالان حوزه و یا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاربران و... نمونه‌ای از این انتقادات هستند که قرار است توسط وزرای مربوطه و معاونین آنها به زودی بررسی شوند.

سامسونگ و هوآوی سهمی 80 درصدی از بازار موبایل ایران دارند

در میان این هیاهو و حتی شنیدن شایعاتی درباره ادامه دار شدن یا نشدن طرح رجیستری، سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده که یکی از سه برند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محبوب بین ایرانیان یعنی ال.جی، سامسونگ و هوآوی تا قبل از 22 بهمن مشمول طرح رجیستری خواهد شد، اتفاقی که با توجه به سهم 80 - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درصدی این برندها از بازار موبایل، شوکی را به بازار وارد خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

آیا دولت آمادگی برای ورود برندهای محبوب را به طرح رجیستری دارد؟

برخی موافقان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معتقدند گام به گام اجرایی شدن طرح - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رجیستری تا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به امروز برای پیشگیری از شوک‌های احتمالی به بازار در پی ورود برندهای محبوب به طرح رجیستری بوده و دولت می‌تواند این مسئله را کنترل کند. از آن سو عده‌ای از مخالفین اما اجرایی شدن این طرح را تا به امروز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همراه با نواقص زیادی دیدند که تا حل شدن آنها، ضرورتی به اجرا در آمدن کامل آن را در بازار نمی‌بینند.

عدم رجیستری برندهای محبوب، واردکنندگان را با زیان مواجه کرده است

انجمن واردکنندگان موبایل از جمله سازمان‌هایی است که از بدو شروع این طرح خواستار ورود برندهای محبوب به آن بود. «امیر اسحاقی»، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی خبر از ضررهای هنگفت اجرایی نشدن نهایی آن می‌دهد. او در گفتگو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با دیجیاتو می‌گوید:

«امروزه واردات مدل‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرفروش برای واردکنندگان قانونی منفعت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - چندانی ندارد چرا که واردکنندگان فعلی باید درصد نرخ‌های جدید گمرک را برای وارد کردن موبایل‌ها پرداخت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنند و دچار زیان می‌شوند. همین مدل‌ها توسط قاچاقچیان با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نهایت افزایش قیمت یک‌ درصدی برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها وارد کشور می‌شود و خریداران بسیاری هم دارد. لزوم نهایی شدن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری هر روز بیشتر حس می‌شود و سعی انجمن بر این است که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اسحاقی معتقد است هزینه مازاد 16 درصدی (عوارض گمرک) روی موبایل‌های وارد شده در کشور که فعلا شامل طرح رجیستری نیستند نمی‌تواند با برچسب‌هایی همچون انواع گارانتی، خدمات و ارائه سیم‌کارت همراه و... جبران شود و در نتیجه وارد کننده اصلی در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حال حاضر نسبت به قاچاقچیان موبایل ضرر مالی بسیاری می‌بیند. پیش از این، «محمود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سفار»، رییس این انجمن نیز از ستاد مبارزه با قاچاق کالا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و ارز درخواست کرده بود تا روز 22 بهمن تمامی برندهای موبایل مشمول طرح رجیستری شود.

«فرید خلیلی نایب»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در تهران نیز از آغاز این طرح درباره اختلافات اجرایی شدن آن روی مدل‌های مختلف خبر داده بود. او پیش‌تر به دیجیاتو گفته بود:

«برخی از مدیران اعتقاد دارند باید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موبایل‌های برند و مطرح دست مردم همچون سامسونگ و هوآوی و... را زودتر وارد طرح رجیستری کرد چرا که بازار اصلی موبایل بین کاربران ایرانی در دست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این برندها است و عده‌ای هم معتقد هستند که فعلا باید با مدل‌های کمیاب‌تر شروع کرد تا طرح رجیستری جای خود را در بین مردم باز کند.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

ناهماهنگی بین گمرک و وزارتخانه و دیگر نهادهای دخیل در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری وجود دارد

«مهدی میر مهدی»، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران که جزو مخالفین ادامه این طرح به شمار می‌رود، از ناسازگاری مسئولین اجراکننده با توصیه‌های او خبر داده و معتقد است که تمام پیش‌بینی‌های لازم برای عملی شدن طرح رجیستری انجام نشده است. او به دیجیاتو می‌گوید:

«اجرا شدن سامانه ثبت تلفن همراه (رجیستری) بدون برنامه‌ریزی صحیح صورت گرفته، با وجود اینکه پایه‌ها و شالوده این طرح قدمتی طولانی و چندین ساله دارد و وقفه‌ای طولانی برای اجرایی شدن صحیح آن رخ داده، بازهم با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشکلات عدیده‌ای در مواجه با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عملیاتی شدن آن روبرو هستیم. هماهنگی‌ها بین نهادهای مختلف درست شکل نگرفته و ترخیص موبایل‌ها از گمرک با اشکالات بسیار زیادی روبروست به طوری که IMEIها درست به گمرک ارائه نمی‌شود و بخشی از مشکلات به وجود آمده برای برخی آیفون داران از همین نقص سرچشمه می‌گیرد.»

«اجرای ناقص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - طرح رجیستری برای برخی سودهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - میلیاردی داشته است»

میر مهدی معتقد است که مبارزه با قاچاقیان این طرح صورت گرفته ولی شاهد سهم داشتن بیش از حد عده‌ای محدود در بحث بازار موبایل هستیم و باید قبل از پیش‌ رفتن طرح از به وجود آمدن چنین مسائلی جلوگیری کرد. وی ابهامات طرح رجیستری را موارد چندان زیادی نمی‌داند و اجرایی شدن آن را دارای نواقصی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می‌بیند که برای خرده فروشان دردسرساز می‌شود:

«مردم بابت این طرح مبالغ بیشتری را پرداخت می کنند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در حالی که هیچ امکاناتی به گوشی‌ها اضافه نشده است. گارانتی بهتر و اصالت و... شعارهاییست که درمورد طرح - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رجیستری داده شده ولی کدام گارانتی بهتر؟ درباره اصالت هم که پیش‌تر موبایل‌های گارانتی‌دار صد در صد اصیل بودند، پس چه چیزی برای مردم به ارمغان آورده شده است؟ طرح رجیستری کلیت خوب و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مناسبی دارد ولی متاسفانه اجرای ناقص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن موجب شده که برخی پول های میلیاردی بدست بیاورند و از آنجایی که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موضوع توسط دولت اعلام شده، کسی جرات ابراز مخالفت اساسی با جزییات آن را ندارد.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

ایستگاه قطار طرح رجیستری به مقصد خود نزدیک و نزدیکتر می‌شود و با وجود اشکالات متعدد در مراحل اولیه اجرایی آن، جایی برای توقف در آن وجود ندارد چرا که دولت عزم خود را جزم کرده تا این بار، این طرح به مرحله نهایی خود برسد.

بنا به گفته مسئولین نهادها و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازمان‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بسیار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گوناگونی از جمله وزارت ارتباطات، سازمان رگولاتوری، سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - انجمن صنفی رایانه تهران، انجمن واردکنندگان موبایل، اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، سازمان گمرک کشور و...درگیر مراحل عملیاتی آن هستند و هماهنگی بین این حجم از سازمان‌ها کار پردردسری است و باید دید که نظرات مسئولین این سازمان‌ها، طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را عاقبت به کجا خواهد رساند.

اگر مایل هستید مطالب کامل تری درباره رجیستری و جزییات آن بدانید بهتر است نگاهی به این مطلب هم بیندازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تایماز نوشته شده درتاریخ 1402/07/29
روزتون بخیر یه سوال داشتم تعمیرگاه شما صارم مهاباد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در صارم شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone