🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15038.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا روی گوشی گیمینگ مجهز به فن کار می‌کند

تمام گوشی‌های پرچمدار اندرویدی می‌توانند جدیدترین بازی‌ها را اجرا کنند، با این حال از چندین سال پیش شاهد ورود گوشی‌های مخصوص بازی به بازار هستیم که بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان در آن حضور ندارد. حالا ...

تمام گوشی‌های پرچمدار اندرویدی می‌توانند جدیدترین بازی‌ها را اجرا کنند، با این حال از چندین سال پیش شاهد ورود گوشی‌های مخصوص بازی به بازار هستیم که بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان در آن حضور ندارد. حالا به نظر می‌رسد گوشی گیمینگ گلکسی سامسونگ با فن از راه می‌رسد.

شرکت‌های زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند حضور دارند که ایسوس با راگ فون و شیائومی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - با بلک شارک مطرح‌ترین آن‌ها هستند. مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره گوشی گیمینگ سامسونگ هستیم، اما تا به امروز چنین محصولی از راه نرسیده است.

گوشی‌های گیمینگ در کنار قدرت سخت‌افزاری بالا و طراحی و ویژگی‌های منحصر به فرد، از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای هم بهره می‌برند تا گیمرها در هنگام بازی برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - مدت زمان طولانی، دمای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - چندان بالایی را تجربه نکنند. برخی سازندگان حتی برای اینکار، تجهیزات جانبی مانند فن بیرونی هم درنظر گرفته‌اند.

سامسونگ هم ظاهرا می‌خواهد سهمی در این بازار داشته باشد و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - روی گوشی گیمینگ گلکسی کار می‌کند. این کمپانی به تازگی درخواست ثبت نام تجاری «فعالسازی حالت فن» را در اتحادیه اروپا ارائه کرده که برای گوشی‌ها و تبلت‌ها کاربرد دارد. از آنجایی که هم اکنون هیچ کدام از گوشی‌های این کمپانی کره‌ای فن ندارند، احتمالا در آینده باید منتظر عرضه محصولی با این ویژگی باشیم.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم

همانطور که از نام این قابلیت می‌توان حدس زد، کاربران می‌توانند فن موبایل را خاموش و روشن کنند، برخلاف حالت بدون فن در لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک پرو. این حالت باعث ایجاد کمترین صدا می‌شود، اما با فعالسازی فن کاربر به حداکثر توان دستگاه دست می‌یابد.

اگرچه با درخواست ثبت این نام تجاری نمی‌توان بطور قطع منتظر معرفی گوشی گیمینگ گلکسی بود، اما این اولین باری نیست که با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - شایعه‌ای درباره این دستگاه مواجه می‌شویم. علاوه بر این، کره‌ای‌ها برای نسل بعدی تراشه‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - اگزینوس با AMD همکاری می‌کنند تا پردازشگر گرافیکی آن را به چیپ‌هایشان بیاورند. با توجه به این موضوع، پردازنده‌های جدید سامسونگ گزینه‌ای مناسب برای گوشی‌های گیمینگ خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone