🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35622.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و حجم بسته‌های اینترنتی موبایل تغییر یافت

از اواسط هفته پیش و در گیرودار التهاب بازار ارز، واکنش‌هایی در برابر تغییرات بسته‌های اینترنتی اپراتورهای اول و دوم کشور در فضای مجازی منتشر شد که عموم این واکنش‌ها اعتراضات به گران کردن بی‌سروصدای ...

از اواسط هفته پیش و در گیرودار التهاب بازار ارز، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - واکنش‌هایی در برابر تغییرات بسته‌های اینترنتی اپراتورهای اول و دوم کشور در فضای مجازی منتشر شد که عموم این واکنش‌ها اعتراضات به گران کردن بی‌سروصدای بسته‌های اینترنتی بود. با نگاهی به جدول‌های جدید همراه اول و ایرانسل می‌توان به این نکته پی برد که لزوما افزایش قیمتی صورت نگرفته، بلکه مدل‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینترنتی این دو اپراتور بنا به رفتار کاربرانشان تغییر یافته است.

همراه اول در پاسخ به اعتراضات گفته که صرفا یک سری بسته‌ها که در سال گذشته و فصل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گذشته وجود داشته حذف شده و بسته‌های جدیدتری برای تابستان 97 ارائه شده است. اپراتور اول گفته است که ارایه بسته‌های ویژه با شرایط تخفیفی در مناسبت‌های مختلف جزو اختیارات اپراتورها است و با تایید رگولاتوری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارایه می‌شود و بسته‌های تابستانه همراه اول نیز این شرایط را داراست.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان

تغییرات بیشتر در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - بسته‌های اینترنتی ایرانسل به چشم می‌خورد که عملا بسته‌هایی موسوم به تمام روز را دیگر در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - لیست خود ندارد و تمامی بسته‌ها به همراه مقداری مصرف شبانه عرضه می‌شوند.

پیش از این تغییرات ایرانسل بسته‌ای 3 گیگ برای تمام روز به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - مبلغ 13 هزار تومان داشت که حالا نزدیک‌ترین بسته به این حالت قبلی بسته‌ای با ظرفیت 2.5 گیگ در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - روز بعلاوه 5 گیگ اینترنت شبانه است که با قیمت بالاتری یعنی 13900 تومان عرضه می‌شود.

این یعنی 500 مگابایت کمتر اما 5 گیگ بسته شبانه بیشتر با دریافت 900 تومان هزینه مازاد. با توجه به توضیحات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایرانسل به نظر می‌رسد این اپراتور در ازای دریافت خدمت بیشتر، هزینه‌ای که مشترکان در بسته‌های اینترنت پرداخت می‌کنند نسبت به قبل افزایش یافته است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز به مطالب مطرح شده درباره گران شدن اینترنت موبایل‌ها، واکنش توییتری داشته و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - درباره تغییر قیمت بسته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینترنت‌ همراه اول از ١٢‌هزار تومان به ١٩‌هزار تومان، این افزایش قیمت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را رد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد.

آنطور که به نظر می‌آید اپراتورها براساس الگوی مصرف مشترکان خود بسته‌های جدیدی را معرفی کرده‌اند که با ورود به فصل تابستان می‌توان حدس زد دلیل این تغییرات چه بوده است. در این فصل حجم مصرف اینترنتی شبانه کاربران نیز افزایش می‌یابد چرا که عده زیادی از این مشترکین را دانشجویان و دانش آموزانی تشکیل می‌دهند که حالا در شب‌های بلند تابستان بیشتر از پیش بیدار هستند و با اینترنت سروکار دارند.

گفتنیست بسته‌های اینترنت رایتل نیز افزایش قیمتی نسبی داشته و روابط عمومی این مجموعه تا کنون توضیحی در این باره ارائه نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اورانوس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سمت فشخام صومعه سرا خدمات دارید.
پاسخ: بله در فشخام شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone