🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32104.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت اپلیکیشن جدید آفیس را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد

مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه جدید اپلیکیشن آفیس را برای کاربران ویندوز 10 منتشر کرد. این اپ قرار است جایگزین نرم‌افزار «My Office» باشد و طوری طراحی شده که برای کاربران محصولات آفیس کاربردی‌تر از همیشه ...

مایکروسافت ساعاتی پیش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - نسخه جدید اپلیکیشن آفیس را برای کاربران ویندوز 10 منتشر کرد. این اپ قرار است جایگزین نرم‌افزار «My Office» باشد و طوری طراحی شده که برای کاربران محصولات آفیس کاربردی‌تر از همیشه ظاهر گردد.

Office در واقع یک هاب متمرکز برای دسترسی به آخرین سند‌ها، اپلیکیشن‌های آفیس برای دسکتاپ و دسترسی ساده و سریع به اپلیکیشن‌های رایگان و تحت وب آفیس به شمار می‌آید. این اپ برای استفاده کاملا رایگان است و به طور پیش‌فرض روی آپدیت‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - بعدی ویندوز 10 نصب می‌شود. همچنین برای استفاده از آن نیازی به داشتن حق - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - اشتراک آفیس 365 نخواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران

اپلیکیشن قدیمی‌تر یعنی My Office، بسیاری از قابلیت‌های اپلیکیشن جدید را در خود دارد. با این حال اپ جدید تمرکز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - خود را روی نسخه‌های تحت وب آفیس گذاشته که برای کاربران - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - غیر عضو در آفیس 365 بسیار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - کاربردی هستند.

این تمام چیزی است که تمرکز مایکروسافت در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - ارائه اپلیکیشن جدید آفیس، روی آن بوده است: تبلیغ اپلیکیشن‌های تحت وب و روشن کردن این موضوع برای کاربرانش که آفیس دات کام هم وجود دارد و شامل نسخه‌های رایگان ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک می‌شود.

اپلیکیشن جدید شامل راهنمایی‌ها و ترفند‌هایی برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر جویبار استان مازندران - هست. غول نرم‌افزاری حتی به ادمین‌های IT این امکان را داده که اپلیکیشن را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. در این صورت کسب و کارها می‌توانند آن را تبدیل به برند کرده و اپلیکیشن را به سرویس‌های شخص ثالث و سرچ مایکروسافت متصل نمایند.

اپلیکیشن جدید آفیس طی هفته‌های آینده، برای کلیه کاربران ویندوز 10 منتشر می‌شود. اما اگر می‌خواهید زودتر به آن دسترسی داشته باشید، قادرید همین حالا با مراجعه به مایکروسافت استور اپ مذکور را دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone