🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40517.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

عرضه اندروید 8 برای دو موبایل اکسپریا XZ و XZs سونی

پس از موبایل اکسپریا XZ پرمیوم، حالا ارائه آپدیت اندروید 8 برای دو پرچمدار دیگر سونی یعنی اکسپریا XZ و XZs نیز آغاز شده است. از زمان معرفی هر دوی این محصولات حدود یک سال می ...

پس از موبایل اکسپریا XZ پرمیوم، حالا ارائه آپدیت اندروید 8 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای دو پرچمدار دیگر سونی یعنی اکسپریا XZ و XZs نیز آغاز شده است. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زمان معرفی هر دوی این محصولات حدود یک سال می گذرد و حالا با دریافت این آپدیت روحی تازه در کالبد آنها دمیده خواهد شد.

مالکان این دو موبایل با مراجعه به بخش آپدیت های نرم افزاری موبایل خود با آپدیت نسخه 401. 41.3A.0 مواجه خواهند شد که حجمی برابر با ۱.۲ گیگابایت دارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

طبق اعلام سونی این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به روز رسانی شامل برخی قابلیت های جدید از جمله Reminders - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است که می تواند پیشنهادات - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مفیدی را برای انجام کارهای ناتمام به کاربر ارائه دهد. از دیگر ویژگی های آپدیت اندروید اوریو برای دو موبایل اکسپریا XZ و XZs سونی می توان به ارائه تنظیمات پیشنهادی نسبت به نحوه استفاده شما از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موبایلتان، انتخاب متن هوشمند و پر کردن خودکار فرم ها اشاره کرد.

آپدیت مذکور علاوه بر ارائه تمام قابلیت ها و بهبودهای جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل، شامل بسته امنیتی ماه نوامبر این شرکت برای موبایل های اندرویدی نیز خواهد بود.

پیش بینی می شود تلفن هوشمند اکسپریا  X پرفومنس کاندید بعدی سونی برای به روز رسانی به اندروید 8 باشد و احتمالاً این امر تا قبل از پایان سال جاری میلادی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone