تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35213.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Shortcutter؛ متخصص ساخت میان بر در اندروید

برنامه‌های ساخت میان بر و سایدبار در اندروید کم نیستند، اما اپلیکیشن Shortcutter به جرأت کامل‌ترین آنهاست. این اپ ده مگابایتی برای کسانی طراحی شده که نیازمند دسترسی سریع به بخش‌های مختلف سیستم عامل اندروید ...

برنامه‌های ساخت میان بر و سایدبار در اندروید کم نیستند، اما اپلیکیشن Shortcutter به جرأت کامل‌ترین آنهاست. این اپ ده مگابایتی برای کسانی طراحی شده که نیازمند دسترسی سریع به بخش‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - مختلف سیستم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - عامل اندروید هستند که این کار را به سه روش متفاوت انجام می‌دهد.

ساده‌ترین روش ساخت آیکن میان‌بر روی صفحه خانگی است. تنظیمات اندروید، فرمان‌ها، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف چیزهایی هستند که با Shortcutter می‌توانند به یک آیکن مستقل در هوم اسکرین شما تبدیل بشوند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - تا درست مثل یک اپلیکیشن به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اما روش دوم کمی ساده‌تر و جمع و جورتر است: ساخت میان بر روی نوار Quick Settings. تقریبا هر چیزی که اندروید به شما اجازه بدهد را می‌توانید به شکل یک آیکن تعاملی روی نوار تنظیمات سریع بیاورید که دسترسی فوق‌العاده سریعی به بعضی کارها فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران

مثلا می‌توانید آیکنی برای نوشتن توییت در نظر بگیرید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - که وقتی آن را فشار می‌دهید، بلافاصله به اپ توییتر هدایت شوید. حتی ساعت هشدار و اپلیکیشن هواشناسی‌تان را هم می‌توانید به این قسمت منتقل کنید و در لحظه وضعیت پردازش سی پی یو را هم از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - روی نوار تنظیمات سریع ببینید.

البته اینجا روش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - سومی هم وجود دارد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - چیزی نیست جز ساخت سایدبار. تمام تنظیمات و فرامین و اپ‌هایی که گفتیم می‌توانند به شکل یک میان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - بر روی سایدبار اختصاصی Shortcutter بنشینند که به میزان زیادی قابل شخصی‌سازی هم هست. از رنگ و نوع چینش آیکن‌های این سایدبار گرفته تا شکل و شمایل نحوه ظاهر شدن آن کاملا به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - دست خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - شماست که جزو بزرگترین مزایای این برنامه به شمار می‌رود.

Shortcutter حتی برای نحوه قرارگیری این سایدبار هم به شما حق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - انتخاب می‌دهد. آیا دوست دارید که سایدبار شما به شکل یک منوی کشویی باشد یا یک پنجره شناور روی صفحه خانگی؟ هر دو گزینه را در تنظیمات اپلیکیشن در اختیار دارید.

اپلیکیشن هم دارای نسخه رایگان و هم نسخه پولی است که با خرید نسخه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - پولی می‌توانید به میان‌برهای منحصر به فرد و خاص‌تری دسترسی پیدا کنید. اما اگر استفاده‌تان در حد معمولی باشد تصور می‌کنیم نسخه رایگان هم به خوبی پاسخ نیازهایتان را بدهد. ضمنا بسیاری از امکانات Shortcutter به روت احتیاجی ندارند، اما بعضی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - میان‌برها که به تنظیمات سیستمی مرتبط می‌شوند را فقط با دسترسی روت می‌توانید آزاد کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران

با تمام این اوصاف اما Shortcutter محدودیت ناامیدکننده دارد: اپلیکیشن فقط از اندروید ۷ نوقا و نسخه‌های جدیدتر سیستم عامل پشتیبانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند. متأسفانه در نسخه‌های قدیمی‌تر  قادر به نصب اپلیکیشن نیستید و با توجه به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - این که انتشار آپدیت‌های اندروید برای برندهای مختلف نظم و ترتیب مشخصی ندارد، نقطه ضعفی برای این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

با این وجود اگر از یک موبایل اندرویدی جدید استفاده می‌کنید، Shortcutter می‌تواند دریایی از میان‌برهای فوق‌العاده کاربردی در اختیارتان بگذارد که با وجود آن‌ها نه فقط صفحه خانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - را خلوت کنید، بلکه با دسترسی بسیار سریع به بخش‌های مختلف سیستم عامل تجربه فوق‌العاده لذت‌بخشی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - کار با اندروید داشته باشید.

توصیه می‌کنیم که برای لذت بردن از تمام امکانات حتما نسخه پرمیوم Shortcutter را خریداری کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران

Shortcutter - Quick Settings - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران - & Sidebar

سازنده: LeeDrOiD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
بیشتر بخوانید:

معرفی اپلیکیشن Hide Something؛ ورود به حریم خصوصی ممنوع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران -

جعبه ابزار: اپلیکیشن‌هایی برای تماشای پخش زنده جام جهانی ۲۰۱۸ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر گلوگاه استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone