🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10813.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از تراشه‌های 5G دیمنسیتی ۹۲۰ و دیمنسیتی ۸۱۰ رونمایی کرد

تراشه‌های دیمنسیتی ۹۲۰ و دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک با هدف استفاده در گوشی‌های هوشمند میان رده با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شدند. هر دو پردازنده جدید با فرآیند ۶ نانومتری تولید می‌شوند. مدیاتک دیمنسیتی ...

تراشه‌های دیمنسیتی ۹۲۰ و دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک با هدف استفاده در گوشی‌های هوشمند میان رده با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شدند. هر دو پردازنده جدید با فرآیند ۶ نانومتری تولید می‌شوند.

دیمنسیتی ۹۲۰ با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده و از قابلیت‌هایی مانند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - فیلمبرداری 4K HDR پشتیبانی می‌کند. مدیاتک ادعا می‌کند تراشه جدید در مقایسه با نسل قبلی یعنی دیمنسیتی ۹۰۰ به بهبود ۹ درصدی عملکرد بازی کمک می‌کند.

از نظر سخت افزاری، دیمنسیتی ۹۲۰ دارای دو هسته ARM Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، ۶ هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲ گیگاهرتز است. GPU مورد استفاده در این تراشه Mali-G68 بوده که دارای چهار هسته است. این تراشه همچنین از ماژول حافظه UFS 3.1 در کنار جدیدترین حافظه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - LPDDR5 پشتیبانی می‌کند.

تراشه جدید مجهز به مودم 5G یکپارچه با پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G ،Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ است. از سایر ویژگی‌های قابل توجه این پردازنده می‌توان به پشتیبانی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بدون تاخیر شاتر و نمایشگرهای فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان

مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰

مدیاتک در کنار رونمایی از تراشه دیمنسیتی ۹۲۰، از تراشه دیگری با نام دیمنسیتی ۸۱۰ نیز رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود یعنی دیمنسیتی ۸۰۰ بهبود یافته و با فرآیند ۶ نانومتری تولید می‌شود.

این تراشه  دارای ۴ هسته ARM Cortex-A76 با فرکانس حداکثر ۲.۴ گیگاهرتز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - و ۴ هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - فرکانس ۲ گیگاهرتز است و از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی با حداکثر رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به علاوه حافظه LPDDR4X و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 پشتیبانی می‌کند. همچنین تراشه مذکور می‌تواند از دو سیم کارت 5G فعال در کنار اتصال Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵.۱ نیز پشتیبانی کند. این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - تراشه قیمت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - پایین‌تری نسبت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر هشتپر استان گیلان - به دیمنسیتی ۹۲۰ دارد.

مدیاتک به این موضوع اشاره کرده که تا پایان سه ماهه سوم ۲۰۲۱ شاهد رونمایی ازدستگاه‌های مجهز به این دو تراشه خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone