🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10811.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت آواست طی توافقی ۸ میلیارد دلاری با نورتون ادغام می‌شود

دو شرکت NortonLifeLock و Avast طی توافقی به ارزش بیش از ۸ میلیارد دلار قرار است با هم ادغام شوند. مطابق این توافق، نورتون تمام سهام آواست را تصاحب می‌کند و به یک شرکت امنیت ...

دو شرکت NortonLifeLock و Avast طی توافقی به ارزش بیش از ۸ میلیارد دلار قرار است با هم ادغام شوند. مطابق این توافق، نورتون تمام سهام آواست را تصاحب می‌کند و به یک شرکت امنیت سایبری بزرگ‌تر تبدیل می‌شود.

«وینسنت پیلت»، مدیرعامل نورتون می‌گوید: «با این ترکیب قوا می‌توانیم توان پلتفرم‌های امنیت سایبری خود را افزایش دهیم و سرویس‌هایمان را به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر عرضه کنیم. همچنین، این قابلیت را خواهیم داشت تا به نوآوری در زمینه تحولات حوزه امنیت سایبری شتاب ببخشیم.»

این ترکیب احتمالا باعث تولید محصولاتی خواهد شد که مزایای تمرکز آواست در بحث حریم خصوصی و تجربه نورتون در بخش هویت را ترکیب می‌کند. این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که امنیت سایبری برای مصرف‌کنندگان و کسب و کارها اهمیت زیادی پیدا کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی

شمار باج‌افزارها در حال افزایش است و هفته به هفته بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. شرکت گیگابایت همین چند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی - روز پیش هدف یک حمله باج‌افزاری قرار گرفت و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی - چند هفته قبل‌تر یک حمله باج‌افزاری دیگر نرم‌افزار مدیریت از راه دور شرکت Kaseya را قربانی اهداف خود کرد.

این حملات گاهی اوقات می‌توانند بر زنجیره تامین اثر گذاشته و حتی مصرف‌کنندگان را تحت تاثیر قرار دهند. افزون بر این، حمله به پایگاه‌های داده کارت‌های اعتباری و اطلاعات شخصی موجب می‌شود که کاربران به‌صورت مستقیم قربانی این حملات باشند.

شرکت آواست در کشور جمهوری چک تاسیس شد و حدود ۱۱ سال است که به توسعه نرم‌افزار برای مصرف‌کنندگان و کسب و کارهای کوچک می‌پردازد. این کمپانی پنج سال پیش شرکت AVG را خرید. حالا نورتون که خود بخشی از شرکت سیمانتک بود و پس از تصاحب سیمانتک توسط برادکام از این شرکت جدا شد، دست به خرید آواست زده است.

آنتی ویروس نورتون از سال ۱۹۹۱ در شکل و حالت‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مرکزی استان مرکزی - گوناگون در دسترس کاربران بوده و پس از ۳۰ سال هنوز یکی از پرطرفدارترین آنتی ویروس‌های بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone