🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30771.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ از ویژگی‌های گلکسی S10 و موبایل تاشوی سامسونگ خبر می‌دهد

سامسونگ احتمالا سه مدل گلکسی S10 و همچنین یک تلفن هوشمند تاشو در اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ علاوه بر تایید خبرهای قبلی در این رابطه، جنبه های دیگری از این ...

سامسونگ احتمالا سه مدل گلکسی S10 و همچنین یک تلفن هوشمند تاشو در اوایل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - سال آینده عرضه خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ علاوه بر تایید خبرهای قبلی در این رابطه، جنبه های دیگری از این دو موبایل را روشن می کند.

گوشی‌های گلکسی S10 و S10 پلاس قرار است از نمایشگر‌های خمیده‌ی اولد بهره‌مند شوند که دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم خواهند بود. موضوعی که در تلفن‌های هوشمند چینی مورد استفاده‌ قرار گرفته اما هنوز سامسونگ به سراغ آن نرفته است.

این تلفن‌های هوشمند همچنین دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی خود خواهند بود و یک دوربین سلفی که زیر نمایشگر تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که این لنز چطور کار می‌کند اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی نمایشگر‌هاییست که دارای سوراخ‌های بسیار ریز هستند.

بلومبرگ همچنین اعلام کرده که سامسونگ در حال آزمایش نمونه‌های اولیه‌ی S10 با جک هدفون است. اگرچه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - این موضوع حتمی بودن استفاده از جک هدفون در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - تلفن‌های بعدی شرکت کره‌ای را تایید نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران

سومین مدل S10 که احتمالا ارزان قیمت‌تر و اقتصادی خواهد بود از نمایشگر خمیده استفاده نمی‌کند و احتمالا مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نباشد. سامسونگ نمونه‌های اقتصادی از سری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - گلکسی S را پیش تر عرضه کرده بود؛ با این تفاوت که این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - گوشی‌ها شباهت‌های کمتری به پرچمداران داشتند و عموما چند ماه پس از عرضه‌ی پرچمداران به بازار می‌آمدند.

این شرکت در حال استفاده از استراتژی جدیدیست تا تکنولوژی‌های جدید را ابتدا در نسخه‌های میان رده‌ی خود ارزیابی کند تا سری گلکسی S خود را بیش از پیش قدرتمند سازد.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که در حال مذاکره با اپراتور ورایزن است تا بتواند اینترنت نسل پنجم را برای گلکسی S10 در آمریکا مهیا کند. هنوز مشخص نیست که ورایزن در چه مرحله‌ای از تعبیه‌ی اینترنت نسل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - پنجم قرار دارد و اصلا می‌تواند به زمان عرضه‌ی گلکسی S10 برسد یا خیر.

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای قصد دارد دستگاه‌هایی که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند را اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه کند. همچنین طبق کد‌هایی که در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - گزارش بلومبرگ هم تایید شده، سامسونگ قصد داشته یک گلکسی S10 با اسم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - رمز Beyond تولید کند که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌نماید.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندراندر گزارشات بلومبرگ همچنین خبر‌هایی راجع به تلفن هوشمند تاشوی غول کره‌ای با اسم رمز «Winter» به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - میان آمده که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - پیشتر در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - «وال استریت ژورنال» نیز به آن اشاره شده بود. سامسونگ به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نگرفته که تلفن هوشمند تاشو، به صورت عمودی تا شود یا افقی.

موضوعی که به خاطر فاصله‌ی کوتاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - تا کنفرانس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - ماه بعد سامسونگ کمی نا امید کننده به نظر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌رسد. البته طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد اگر سامسونگ نتواند خود دستگاه را به کنفرانس مطبوعاتی بیاورد، اطلاعات دقیق تر و جزئی تری از آن را ارائه خواهد کرد.

تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - احتمال زیاد از حسگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند نخواهد بود. این موضوع به خاطر برخی مشکلات سخت افزاری و طراحی پیچیده‌ی این تکنولوژیست. بنابر گزارشات این تلفن هوشمند از یک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران - نمایشگر ۴ اینچی بهره‌مند خواهد شد که می‌توان از آن در هنگام بسته بودن تلفن هم استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر شیرگاه استان مازندران

این نمایشگر، همراه با نمایشگری به مراتب بزرگتر همراهی می‌شود که مثل یک کیف پول تا خواهد شد. درست مثل نمونه‌ای که در سال ۲۰۱۴ (تصویر متحرکی که در بالا مشاهده می‌کنید) به نظر می‌ٰسید.

به هر حال، به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ برای سامسونگ سال بزرگی باشد. خصوصا بعد از فروش ناامید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند S9‌ سامسونگ، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای بخواهد بار دیگر از زیر سایه‌ی رقبای چینی بیرون بیاید و این کار را احتمالا با نوآوری‌های خاص در ارائه‌ی تکنولوژی‌های جدید انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone