🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28911.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کارمند گوگل رکورد محاسبه عدد پی را با 31 تریلیون رقم اعشار شکست

یکی از کارمندان گوگل در ژاپن موفق شد رکورد محاسبه عدد پی را بشکند. خانم هاروکا ایوائو که در بخش توسعه فضای ابری کار می کند، توانسته با محاسبه 31415926535897 (بیش از 31 تریلیون) رقم ...

یکی از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - کارمندان گوگل در ژاپن موفق شد رکورد محاسبه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - عدد پی را بشکند. خانم هاروکا ایوائو که در بخش توسعه فضای ابری کار می کند، توانسته با محاسبه 31415926535897 (بیش از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - 31 تریلیون) رقم اعشار، رکورد قبلی (سال 2016) که 24.6 تریلیون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - رقم بود را جا به جا کرده و به نام خود ثبت کند.

ناسا تنها با اتکا به محاسبه عدد پی تا 15 رقم اعشار راکت‌های خود را به فضا پرتاب می‌کند

هرچند خانم ایوائو از همان برنامه محاسبه که در سال 2016 مورد استفاده قرار گرفته بود بهره برده، اما به دلیل برخورداری از توان رایانش ابری گوگل و استفاده از 25 ماشین مجازی و 170 ترابایت حافظه، توانست در 121 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - روز رکورد جدید را بر جای بگذارد. البته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - پیتر تروب که رکورد قبلی را در اختیار داشت، تنها از یک کامپیوتر فوق سریع استفاده کرده بود؛ گرچه این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - رایانه هم به 24 هارد دیسک 6 ترابایتی برای مدیریت داده ها مجهز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - شده و در 105 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - روز محاسبات را تکمیل کرده بود.

جدای از بحث ثبت رکورد، 9 تریلیون رقم اعشار بیشتر در دنیای واقعی تقریباً هیچ کاربردی ندارد؛ چرا که همین حالا هم ناسا تنها با اتکا به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - محاسبه عدد پی تا 15 رقم اعشار راکت های خود را به فضا پرتاب می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - کند و برای اندازه گیری محیط یک اتم در نور مرئی نیز تنها به 40 رقم اعشار نیاز خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان

لازم به ذکر است که گینس رکورد جدید را تأیید کرده و گواهی مربوطه را هم به خانم ایوائو اعطا نموده؛ بدین ترتیب هاروکا ایوائو سومین زنی است که در طول - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - تاریخ رکورد محاسبه عدد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - پی را جا به جا می کند.

گفتنی است با وجود شهرت و اهمیت عدد پی، عده ای معتقدند که استفاده از عدد تائو (پی ضرب در 2) در محاسبات ریاضی منطقی تر بوده و بسیاری از مشکلات محاسبه با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - عدد پی را مرتفع می کند. شکل زیر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان - یکی از مثال هایی است که این افراد برای نمایش تفاوت محاسبه با عدد تائو ارائه می کنند:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تاکستان استان زنجان

دیروز (14 مارس) روز جهانی عدد پی بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone