🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31705.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه عکس های پرتره حرفه‌ای بگیریم؟

عکاسی پرتره می‌تواند تاثیرگذارترین تصاویر را به ثبت برساند. یک پرتره‌ی خوب می‌تواند تا ده‌ها سال ماندگار باشد، تمام عمر یک فرد را به تصویر بکشد و یا تنها با یک لحظه‌ی خاص از زندگی ...

عکاسی پرتره می‌تواند تاثیرگذارترین تصاویر را به ثبت برساند. یک پرتره‌ی خوب می‌تواند تا ده‌ها سال ماندگار باشد، تمام عمر یک فرد را به تصویر بکشد و یا تنها با یک لحظه‌ی خاص از زندگی یک فرد چشم‌ها را به تسخیر خود درآورد. تفاوت بین یک عکس ساده از صورت و یک پرتره‌ی خوب جزئی اما بسیار تاثیرگذار است.

مطلبی که پیش رو دارید نوشته‌ای است از هری گینس -عکاس و نویسنده- در زمینه‌ی عکاسی پرتره که ترجمه‌ی آن را مطالعه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - خواهید کرد. اگر به عکاسی و به خصوص عکاسی پرتره علاقمند هستید این مقاله را از دست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - ندهید.

چه چیزهایی یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - عکس پرتره‌ی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - خوب را می‌سازند؟

پرتره‌ها تنها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - درباره‌ی یک چیز هستند: فردی که رو به روی لنز قرار دارد. مهم نیست که یک کلوز آپ از چهره باشد یا یک تصویر محیطی، در عکاسی پرتره تنها سوژه اهمیت دارد. با توجه به این موضوع، چه چیزی یک عکس پرتره‌ی خوب را ایجاد می‌کند؟

بیش از هرچیز، یک پرتره‌ی خوب توجه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - را به سمت سوژه جلب می‌کند. این موضوع عموما با ترکیب میدان دید کم عمق، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - ترکیب بندی، رنگ و نور اتفاق می‌افتد. وقتی همه‌ی موارد یاد شده به خوبی رعایت شوند؛ وقتی بیننده نگاهش به عکس بیافتد، چشمش بی درنگ به سوژه جلب خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

نکته‌ی بعدی در رابطه با یک پرتره‌ی خوب، مفهوم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - و معناییست که تصویر به بیننده القا می‌کند. این تصاویر باید بخشی از زندگی یا همه‌ی عمر سوژه را به بیننده منتقل کنند. یک پرتره زمانی خوب است که با نگاه کردن به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - آن چیزی از سوژه دست گیرتان شود. بهترین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - هنرمندان عکاسی پرتره تلاش می‌کنند تصاویری را به ثبت برسانند که بیننده با یک نگاه کوتاه مفاهیم بسیاری از سوژه را درک کند.

به جز این دو مورد، موارد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که البته کمتر می‌توان چگونگی استفاده از آن‌ها را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - توضیح داد. اولین اصل در عکاسی این است - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - که خلاق و نوآور باشید.

بعد فنی

برای عکاسی پرتره نیازی به لنز‌های خاص برای عکاسی ندارید اما لنز‌هایی مختص این کار وجود دارند که تصاویر هموارتری از چهره‌ی افراد به ثبت می‌رسانند. این لنز‌ها دارای حداقل دیافراگم f/2.0 و دارای فاصله‌ی کانونی بین ۵۰ الی ۱۰ میلی متر هستند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

دیافراگم عریض باعث می‌شود که میدان دیدی کم عمق داشته باشید تا بتوانید به سادگی توجه را روی سوژه جلب کنید. همچنین فاصله‌ی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - کانونی مناسب باعث می‌شود که اعوجاج در تصاویر به حداقل برسد و نیازی نباشد برای عکس برداری ۵۰ متر از سوژه دور شوید.

یک لنز مناسب برای عکاسی پرتره لنز ۵۰ میلی متری با دیافراگم f/1.8 «نیفتی فیفتی یا Nifty Fifty» نام دارد. نسخه‌ی کانن این لنز ۱۲۵ دلار قیمت دارد و برای خریداری این لنز برای دوربین‌های نیکون باید ۲۱۵ دلار بپردازید. اگر از دوربین DSLR استفاده می‌کنید و می‌خواهید تصاویر پرتره‌ی فوق العاده به ثبت برسانید، خرید این لنز می‌تواند اقدامی منطقی باشد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

برای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - عکاسی پرتره بهتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - است دوربین خود را در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - حالت اولویت دیافراگم قرار دهید. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - دیافراگم را بین مقدار f/1.8 و f/2.8 تنظیم کنید. اگر لنز شما آنقدر عریض نیست، آن را روی حداکثر حالت ممکن قرار دهید. سرعت شاتر مورد نیاز باید حدود یک صدم ثانیه باشد. اگر می‌خواهید از سرعت شاتر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - بیشتری استفاده کنید بهتر است مقدار ایزو را کاهش دهید.

با رعایت موارد فنی در هنگام عکاسی پرتره، تا حد قابل توجهی به ثبت یک تصویر پرتره‌ی خوب نزدیک شده‌اید. با داشتن یک میدان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - دید کم عمق، نگاه کردن به جایی به جز تصویر اصلی بسیار دشوار خواهد بود.

چند نکته‌ی مهم دیگر

یک پرتره باید در نشان دادن سوژه اغراق کند. باید تلاش کنید تا بهترین حالت مدل را به تصویر بکشید. این قانون باید روی همه‌ی تصمیماتی که می‌گیرید تاثیرگذار باشد؛ از قاب بندی تا از حذف لک روی صورت هنگام ویرایش تصاویر.

برای گرفتن عکس‌های پرتره، باید تلاش کنید که دوربین هم سطح یا کمی بالاتر از خط - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - چشم سوژه باشد. در غیر این صورت امکان ثبت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - تصویری مناسب وجود نخواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

دو ترکیب بندی ساده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - و صحیح برای گرفتن عکس‌های پرتره گرفتن تصاویر از چهره (کلوز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - آپ روی صورت مدل و شانه‌ها) و دیگری کمر به بالاست. اگر طوری بایستید که سوژه در یکی از ترکیب بندی‌های اشاره شده در قاب قرار بگیرد، به احتمال زیاد تصاویر خوبی ثبت خواهید کرد.

وقتی عکس‌های خود را قاب بندی می‌کنید، مواظب باشید اندام مدل را قطع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - نکنید. قطع کردن تصویر برای قاب بندی را روی مفاصل انجام دهید (مثل کمر).

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های یک عکس پرتره‌ی خوب وجود نور مناسب است. عکس پرتره را هرجایی نگیرید و سعی کنید محلی مناسب پیدا کنید که نور به طور یکسان به سوژه بتابد. مکان‌هایی که سایه تولید می‌کنند جای مناسبی برای عکاسی پرتره محسوب می‌شوند؛ مثلا زیر درخت یا درون یک کوچه یا راهرو، یک روز آفتابی یا اتاقی که یک پنجره‌ی بزرگ دارد و نور مناسبی از آن به داخل می‌رسد.

عکاسی پرتره بیش از هر نوع عکاسی دیگر نیازمند ارتباط شما با سوژه است. اگر تنها بخواهید از چهره‌ی یک فرد عکس بگیرید و مدل با یک لبخند تصنعی به لنز خیره شود، یقینا تصویر خوبی ثبت نخواهد شد. سعی کنید هنگام ثبت تصاویر پرتره با سوژه صحبت کنید، آن‌ها را بخندانید و تلاش کنید بیش از هر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - زمان دیگری خود واقعی‌شان باشند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان

برای ثبت کردن یک عکس پرتره‌ی مناسب معمولا بیش از ۵۰ شات از لحظاتی لازم است که مدل در آن می‌خندد، لبخند می‌زند، زبان درازی می‌کند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - یا ادا در می‌آورد. عموما بهترین تصاویر پرتره یکی از تصاویر در این بین خواهد بود. وقتی یک مدل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رودسر استان گیلان - ژست می‌گیرد با آن‌ها حرف بزنید تا از حالت تصنعی خارج شوند و سپس دکمه‌ی شاتر را فشار دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone