تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27209.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سابق بامیلو از مفهوم شکست می‌گوید

«شکست و موفقیت دو ویژگی هستند که در یک اتوبان به صورت موازی در حال حرکت هستند.» مدیرعامل سابق بامیلو در اینوتکس ۲۰۱۹ راجع به شکست صحبت کرد و پس از او چندین فعال استارت ...

«شکست و موفقیت دو ویژگی هستند که در یک اتوبان به صورت موازی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در حال حرکت هستند.» مدیرعامل سابق بامیلو در اینوتکس ۲۰۱۹ راجع به شکست صحبت کرد و پس از او چندین فعال استارت آپی دیگر که با شکست مواجه شدند از تجریبات خود در این باره گفتند.

«پشوتن پورپزشک» مدیرعامل سابق بامیلو - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در ابتدای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سخنرانی خود تاکید کرد که شکست ممکن است برای همه اتفاق بیفتد:

«درصد - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بسیاری از استارت آپ‌ها به شکست منتهی می‌شوند و این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موضوع را باید پذیرفت. یکی از دلایل عمده شکست خوردن هم کپی کاری بدون هیچ خلاقیت و ارزش افزوده است البته این را باید در نظر داشت که هر خلاقیتی هم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - لزوما منجر به شکست نخوردن نمی‌شود. خلاقیت باید به گونه ای باشد که نیازی از مشتریان شما را برطرف کند و کاربردی باشد، نه صرفا خلاقیتی که برای خودتان جذاب باشد.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

پورپزشک باور دارد که هیچ فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد و نباید فریب افرادی را که خورد که ادعا می‌کنند موفقیت تضمینی را یادتان می‌دهند. او اما می‌گوید گزارشات و آمارهای مختلفی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درباره دلایل شکست استارت آپ‌ها وجود دارد که می‌توان با تکیه و مطالعه بر آن، از شکست دوری کرد:

«عدم نیاز بازار به محصول شما بیشترین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دلیلی است که ممکن است یک استارت آپ - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شکست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بخورد. باید مطمئن باشید محصول شما یک نیاز عمومی را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برطرف می‌کند و بازار آن در مملکت شما وجود دارد. تمام شدن سرمایه دلیل بزرگ دیگری برای شکست استارت - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آپ‌ها است و پس از آن داشتن یک تیم نادرست می‌تواند زمینه شکست را برای مجموعه شما فراهم بیاورد.»

پورپزشک عوامل دیگری همچون هزینه‌های جاری، کاربرناپسند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بودن محصول و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نداشتن یک مدل تجاری درست و موفق آمیز را از دیگر عوامل شکست استارت آپ‌ها معرفی کرد و گفت:

«باید حواستان باشد که شکست در همه جا می‌تواند جبران پذیر باشد به جز دو مورد. هیچ وقت نباید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شکست را در فرهنگ و یا در خانواده خود تجربه کنید. ما در بامیلو توانستیم فرهنگ سازمانی قوی ایجاد کنیم که تیم‌مان حتی پس از خروج از مجموعه از بامیلو دفاع کند. در مورد خانواده نیز باید تاکید کنم که اگر می‌خواهید خیلی کار کنید مانعی ندارد اما از زمان بودن با خانواده خود نزنید و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به آنها پشت نکنید.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

می‌بریم به این دلیل شکست خورد که هیچ مشکلی برای درست کردنش وجود نداشت

در ادامه سلسله برنامه‌های اینوتکس ۲۰۱۹ پنلی با موضوع عوامل شکست استارت آپ‌ها اجرا شد که در آن بیشتر به این موضوع رسیدگی شد. «امیر حسین حسینی نژاد» از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مجموعه می‌بریم در ابتدای این پنل گفت:

«شکست می‌بریم به این دلیل بود که ما هی مشکلی برای درست کردن و سر و سامان دادن به آن نداشتیم. ما در اواخر کار می‌بریم به درآمدزایی خوبی رسیده بودیم و جامعه مشتریان و رانندگان وفادار خوبی داشتیم ولی اصل کار اینجا بود که مارکت به ما نیازی نداشت.»

به گفته حسینی نژاد، آنها تصور می‌کردند که آمده‌اند تا مشکلی را از جامعه حل کنند ولی حقیقت این بوده که از ابتدای امر مشکلی وجود نداشته که بخواهد حل شود: «ما تصور می‌کردیم مردم به ماشین‌های سرراهی در جاده‌ها اعتماد ندارند و آمدیم تا این خلا اعتماد را با هویت سنجی رانندگان بین جاده‌ها درست - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنیم ولی در ایران این موضوع یک معضل نیست و تقریبا همه بدون ترس و واهمه در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جاده‌ها سوار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ماشین‌های گذری می‌شوند.»

حسینی نژاد تاکید دارد چالشی که آنها فکر می‌کردند در مارکت وجود دارد، یک تصور اشتباه بوده و برای همین موضوع جای پیشرفتی برای محصول خود نمی‌دیدند:

«کارآفرینی یک کار احساسی است و زمانی که انگیزش کافی برای کارآفرین وجود نداشته باشد، شخص به ته خط رسیده است.»

تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی

می‌خواهم جایی بالاتر از برادران محمدی دیجی کالا باشم

«محی سنیسل» بنیانگذار دونیت نیز - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به همین موضوع باور دارد و می‌گوید که دونیت کار خودش را درست و منظم انجام می‌داد و حتی درآمدزایی داشت ولی بیشتر دلایل شخصی باعث شد تا به بستن - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این مجموعه فکر کند:

«کارآفرین با انگیزه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در برابر تمام مشکلات می‌جنگد و سعی می‌کن آنها را حل و فصل کند. من هم تا جایی که می‌شد همین روند را پیش گرفتم اما در یک جایی و یک نقطه‌ای که امیدی به حل کردن مشکلات نیست، کارآفرین دیگر قید محصولش را می‌زند. استارت آپ فرزند آدم نیست که اگر دیدیم با مشکل بزرگ می‌شود باز هم دلمان نیاید او را بکشیم بلکه به نظر من باید جلوی این کج بزرگ شدن را گرفت.»

سنیسل با اشاره به معضلاتی مثل مالیات می‌گوید که مشکلات سر راه دونیت بیشتر از این‌ها بوده و امیدی به سر و سامان دادن آن به طور کامل - تعمیرات یخچال می تگ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وجود نداشت.او می‌گوید دونیت و هزینه‌های آن برای او کم تمام نشده ولی دونیت به جایگاهی رسیده بود که پیشرفتی برای آن دیده نمی‌شد:

«الان قوی‌ترین استارت آپ ایران اگر دیجی کالا است، من شخصا دوست ندارم جای برادران محمدی باشم چرا که تصوری فراتر از این ها دارم.»

شکست استارت آپ‌ها امری است که برای نود درصد کسب‌وکارهای نوپا رخ می‌دهد. فعالان این اکوسیستم معتقد هستند که باید قبل از یادگیری مسیر پیروزی، با مسیرهای شکست آشنا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone