تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24358.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک هم حذف نمایش عمومی تعداد لایک‌ها را آزمایش می‌کند

بعد از اینستاگرام حالا نوبت فیسبوک شده تا به فکر حذف نمایش تعداد لایک کاربران بیفتد و طبق گزارشات احتمالا این شبکه اجتماعی هم حذف قابلیت مذکور را مورد آزمایش قرار خواهد داد. محقق حوزه ...

بعد از اینستاگرام حالا نوبت فیسبوک شده تا به فکر حذف نمایش تعداد لایک کاربران بیفتد و طبق گزارشات احتمالا این شبکه اجتماعی هم حذف قابلیت مذکور را مورد آزمایش قرار خواهد داد.

محقق حوزه اپلیکیشن‌ها «جین وانگ» کدی را در اپ اندروید فیسبوک پیدا کرده که تعداد لایک‌های هر پست را از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - همه افراد به جز نویسنده اصلی آن پنهان می‌کند. سایر کاربران تنها تعدادی ایموجی به همراه نوشته‌ای با مضمون «لایک شده توسط [یک کاربر] و بقیه» را مشاهده می‌کنند.

فیسبوک در گفتگو با TechCrunch برنامه‌هایش برای آغاز این پروژه به صورت آزمایشی را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - تأیید کرده اما همچنین گفته که روند پروسه تست هنوز شروع نشده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل

از آنجایی که اینستاگرام تست حذف نمایش تعداد لایک ها را چند وقت پیش آغاز کرد و نتایج آن هم تا به اینجا موفقیت‌آمیز نشان داده‌اند، به نظر تصمیم فیسبوک هم قابل توجیه است. چرا که همچنان به تعداد کشورهایی که تست اینستاگرام در آن‌ها اجرا شده اضافه می‌شود و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - مردم هم از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن راضی به نظر می‌رسند.

در حالی که لایک طی دهه گذشته به بزرگترین قابلیت فیسبوک تبدیل شده، اما کاربران به صورت مداوم ابراز کرده‌اند که چنین قابلیتی باعث به وجود آمدن حس ناخوشایند در آن‌ها می‌شود. در واقع کاربران بیان کرده‌اند که نگرانی ناشی از لایک گرفتن کافی برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - هر پست آن‌ها را اذیت می‌کند. علاوه بر این بسیاری از افراد به خاطر اینکه شاید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - یک پست خاص لایک کافی نگیرد آن را منتشر نمی‌کنند و برخی‌ها هم پست‌هایی که در زمینه تعداد لایک به حد انتظار نرسیده‌اند حذف می‌کنند.

با این اوصاف حذف نمایش عمومی تعداد لایک ها می‌تواند این مشکلات را تا حد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیادی حل کند. اگر این آزمایشات منجر به بالار فتن آمار پست گذاشتن افراد در فیسبوک بشود یا زمانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر پارس آباد استان اردبیل - که کاربران در این شبکه اجتماعی می‌گذرانند را افزایش دهد، پس می‌توان انتظار گسترش و تعمیم چنین آزمایشهایی را در آینده داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone