🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41253.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل شایعه تلاش برای قرار دادن تاچ آی دی در زیر نمایشگر آیفون 10 را رد کرد

برای مدت قریب به یک سال تا پیش از رونمایی رسمی از تاچ آیفون 10 اینطور شایعه شده بود که تکنولوژی تاچ آی دی در زیر نمایشگر یا بخش پشتی و کناری دستگاه تعبیه می ...

برای مدت قریب به یک سال تا پیش از رونمایی رسمی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - از تاچ آیفون 10 اینطور شایعه شده بود که تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - تاچ آی دی در زیر نمایشگر یا بخش پشتی و کناری دستگاه تعبیه می شود که البته اینطور هم نشد اما حالا دن ریکو مهندس ارشد واحد سخت افزار اپل اعلام کرده که گزارشات مذکور ابدا صحت ندارند.

Matthew Panzarino سردبیر وبسایت تک کرانچ اخیرا مصاحبه ای با این مهندس انجام داده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - به نقل از او در مقاله خود چنین آورده:

ما هیچ زمانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - را برای پیاده سازی سیستم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - احراز هویت از طریق اثرانگشت درون نمایشگر آیفون ۱۰ صرف نکردیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - چون تمام تمرکزمان را روی بهبود فیس آی دی قرار داده بودیم. شایعاتی را شنیدم مبنی بر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - اینکه ما نمی توانیم تاچ آی دی را طوری بهینه سازی کنیم که از زیر نمایشگر کار کند و در نتیجه مجبور شدیم آنرا کنار بگذاریم. به باورمان فیس آی دی تکنولوژی بهتری بود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - و به همین خاطر آن را انتخاب نمودیم. بنابراین ما هیچ زمانی را صرف پیاده سازی اثرانگشت در بخش پشتی یا زیر نمایشر یا کنار آن نکردیم زیرا اگر چنین تلاشی داشتیم (که در واقع تغییرات لحظه آخری هم محسوب می شوند) آنگاه از هدف اصلی مان که همانا پیاده سازی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - فیس آی دی با بالاترین کیفیت منحرف می شدیم.

اضافه کنیم شایعات در مورد پیاده سازی تاچ آی در نمایشگر آیفون 10 چندماه پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - و بعد از رونمایی، این تصور در ذهن بسیاری شکل گرفت که اپل دست کم این ایده را تست کرده اما موفق به اجرایش نشده و در نهایت تصمیم گرفته از تکنولوژی فیس آی دی استفاده نماید.

در ادامه گزارشات متعددی نیز منتشر گردید مبنی بر اینکه اپل برای پیاده سازی این تکنولوژی زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - آیفون 10به شدت تحت فشار قرار داشته است و آنقدر درگیر این مساله بوده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - که حتی تصمیم گرفته معرفی آن را به تعویق بیاندازد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که در روزهای گذشته اپل تعدادی از این موبایل را برای برخی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - افراد ارسال کرده تا آن را مورد بررسی قرار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - دهند و گزارشات متعدد همگی از عملکرد قابل اطمینان فیس آی دی در احراز هویت کاربر و حتی تشخیص دوقلوها حکایت دارند، با این همه بهتر است قبل از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کلاردشت استان مازندران - هرگونه ابراز عقیده در اینباره منتظر نظر کاربران عادی بمانیم و فعلا اظهار نظری در رابطه با صحت عملکرد تکنولوژی مذکور نداشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone